ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan pracy Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Plan pracy Rady Gminy na rok 2022

Informacja ogłoszona dnia 2022-05-19 07:31:28 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Plan pracy Rady Gminy Barciany w 2022 r.
Terminy
sesji
Działania
27 stycznia
24 lutego
24 marca
I kwartał
 
  1. Zatwierdzenie planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2022 r.
  2. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki
    i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Gminy Barciany w 2021 r.
  3. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Barciany w 2021 r.
  4. Przyjęcie sprawozdania finansowego Gminnego Ośrodka Kultury za 2021 r. Informacja w sprawie zadań realizowanych przez GOK w Barcianach w zakresie kultury oraz sportu za rok 2021, działalność  Gminnej Biblioteki Publicznej. |
    Plany na rok 2022.
  5. Informacja z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2021 r.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Barciany w 2022 r.
  7. Analiza podjętych czynności przy realizacji inwestycji zaplanowanych na 2022 r. w Gminie Barciany.
  8. Stworzenie planu budowy i uzupełnienia oświetlenia ulicznego.
  9. Sprawozdania z działalności komisji stałych, Komisji Rewizyjnej
    i Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
  10. Ocena bezpieczeństwa publicznego i ochrony przeciwpożarowej w Gminie Barciany za 2021 r.
 
II kwartał
28 kwietnia
26 maja
23 czerwca
  1. Analiza wykonania budżetu gminy Barciany za 2021 r. Uchwała absolutoryjna.
  2. Rozpatrzenie raportu o stanie gminy. Uchwała -wotum zaufania.
  3. Sprawozdanie Wójta Gminy z realizacji programu współpracy Gminy Barciany z organizacjami pozarządowymi w 2021 r.
  4. Ocena zasobów pomocy społecznej w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej i demograficznej- wspieranie rodziny.
  5. Praca zespołu interdyscyplinarnego w 2021r. i I kwartale 2022.
  6. Ocena stanu dróg gminnych i powiatowych oraz perspektywy
    w zakresie ich remontu lub modernizacji w 2023 r.
  7. Analiza systemu gospodarowania odpadami komunalnymi i realizacja uchwały i utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Barciany.
28 lipca*
25 sierpnia
22 września

 
III Kwartał
 
  1. Wykonanie budżetu gminy Barciany  za I półrocze 2022r.
  2. Wykonanie budżetu jednostek budżetowych za I półrocze 2022 r.
  3. Informacja o przygotowaniu placówek oświatowych
    do rozpoczęcia roku szkolnego 2022/2023.
  4. Wypracowanie wniosków o zabezpieczenie środków w projekcie budżetu gminy i powiatu na 2023 r.
27 października
24 listopada
15 grudnia
29 grudnia
IV Kwartał
 
 
  1. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2021/2022.
  2. Informacja z analizy oświadczeń majątkowych Przewodniczącej Rady Gminy, Wójta Gminy oraz radnych.
  3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Programu Współpracy Gminy Barciany  z organizacjami pozarządowymi na rok 2023.
  4. Podjęcie uchwał w sprawie uchwalenia podatków i opłat lokalnych na 2023 r.
  5. Uchwalenie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2023 rok.
  6. Podsumowanie pracy poszczególnych komisji-wypracowanie sprawozdań za rok 2022.
  7. Sprawozdanie z działań podjętych  przez Radę Gminy w 2022 r.
  8. Uchwalenie budżetu gminy na 2023 rok oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2023-2036.
 
Punkty stałe:
  1. Sprawy bieżące.
  2. Analiza i opiniowanie  zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
  3. Analiza i opiniowanie zmian w budżecie Gminy Barciany.

     
Przewodnicząca RG Barciany
/-/ Wiesława Małgorzata Kłaczko - Dyjas
 
 
.
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-05-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grzegorz Spodarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-05-19 07:30:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-05-19 07:31:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-05-19 07:31:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
566 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony