ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki innych postępowań

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY BARCIANYDrukuj informację Zamówienie publiczne: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY BARCIANY

Szczegóły informacji

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY BARCIANY

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: 112

Termin składania ofert / wniosków: 2016-02-03 09:45:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-02-03 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany, pokój Nr 9

Ogłoszono dnia: 2016-01-20 przez Sylwester Wrona

Treść:

RGKiI.271.1.2016

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dla zamówienia o wartości niższej niż kwoty określone w przepisach

wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych.

 dla postępowania prowadzonego zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r, poz. 907 z późniejszymi zmianami) - dalej jako PZP.

 

1. Zamawiający:

Gmina Barciany

ul. Szkolna 3

11-410 Barciany

woj. warmińsko - mazurskie

tel. 89) 753 10 03

fax. 89) 753 13 11

strona internetowa : www.barciany.pl

e-mail : sekretariat@barciany.pl

który jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu własnym oraz upoważniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu własnych jednostek organizacyjnych.

2. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego – art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 ustawy PZP.

3. Przedmiot zamówienia :

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY BARCIANY

4. Zakres zamówienia obejmuje:

Zakup energii elektrycznej dla potrzeb własnych i jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy Barciany. Zamówienie dotyczy 138 punktów poboru energii – budynków, lokali administracyjnych urządzeń komunalnych i oświetlenia ulicznego rozmieszczonych w granicach administracyjnych Gminy. Szczegółowe zestawienie punktów poboru wraz z danymi technicznymi zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji .

Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne, rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.

Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie zamówienia (28 miesięcy) wynosi 2.680.000 kWh, w tym:

energia rozliczana całodobowo w grupie C11:                                           958.368 kWh

energia rozliczana całodobowo w grupie C21:                                           541.628 kWh

energia w strefie szczytowej dla grupy C12a:                                             289.440 kWh

energia w strefie pozaszczytowej dla grupy C12a:                                    845.808  kWh

energia w strefie dziennej dla grupy C12b:                                                    17.688 kWh

energia w strefie nocnej dla grupy C12b:                                                       27.068 kWh      

 

Razem         2.680.000       kWh

Na dzień ogłoszenia przetargu moc zapotrzebowana łącznie dla wszystkich podmiotów objętych zamówieniem wynosi 1559 kW. Może się ona zmieniać w okresie realizacji zamówienia o nie więcej jak 10%, lecz nie powinno wpłynąć to na realizację umowy, będącej skutkiem niniejszego postępowania.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ.  Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji lub przekazania  punktu poboru innemu właścicielowi. Zmiana wynikać może również ze  zwiększenia ilości punktów poboru energii, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ, jednak ilość tych punktów nie wzrośnie o ilość większą, niż 10% wielkości początkowej. Rozliczenie ewentualnych dodatkowych punktów poboru będzie się odbywać według tej samej stawki  rozliczeniowej, która została zaoferowana w przetargu, a końcem okresu umowy zawieranej dla takiego punktu będzie ostateczny termin zakończenia dostaw, określony w przetargu.

Dla części podmiotów wchodzących w skład grupy zakupowej i niektórych punktów poboru energii jest to pierwsza zmiana dostawcy. Informację o tym, które to punkty, zawiera Załącznik nr 1. Dla tych punktów poboru warunki formalne dostaw energii regulują obecnie posiadane umowy kompleksowe. Umowy te zawarte na czas nie określony, a okresy ich wypowiedzenia wynoszą 1 miesiąc. Zamawiający dopuszcza rozpoczęcie dostaw dla tych punktów z opóźnieniem.

Dla pozostałych punktów poboru energii jest to kolejna zmiana dostawcy. Umowy sprzedaży z alternatywnym dostawcą zostaną zakończone w dniu 2016.02.29, co umożliwi płynną zmianę dostawcy.

Wszystkie jednostki organizacyjne zawierać będą oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania.

Wspólny słownik zamówień CPV :

09000000-3 produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

09300000-2 energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa.

 

5. Termin realizacji zamówienia: od 01.03.2016 do 30.06.2018 r.

Dopuszcza się opóźnienie terminu rozpoczęcia realizacji, w szczególności dla tej części punktów, dla których będzie to pierwsza zmiana dostawcy, wynikające z konieczności przeprowadzenia przez wybranego Wykonawcę rozdzielenia dotychczasowych umów kompleksowych, jednak nie wpływa to na termin zakończenia realizacji zamówienia.  

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-01-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwester Wrona
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-01-20 15:32:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-01-20 15:37:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-02-03 15:53:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2447 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony