ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki innych postępowań

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wyjaśnienia Nr 1 do SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „II etap robót termomodernizacyjnych budynków Zespołów Szkół w miejscowościach Drogosze, Mołtajny i Winda w Gminie Barciany” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wyjaśnienia Nr 1 do SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „II etap robót termomodernizacyjnych budynków Zespołów Szkół w miejscowościach Drogosze, Mołtajny i Winda w Gminie Barciany” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

Szczegóły informacji

Wyjaśnienia Nr 1 do SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „II etap robót termomodernizacyjnych budynków Zespołów Szkół w miejscowościach Drogosze, Mołtajny i Winda w Gminie Barciany” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 151052 - 2015a

Termin składania ofert / wniosków: 2015-07-07 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-07-07 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany, pokój Nr 9

Ogłoszono dnia: 2015-07-02 przez Sylwester Wrona

Treść:

Gmina Barciany
Ul. Szkolna 3

11-410 Barciany                                                             Wykonawcy (wszyscy)

 
Znak:RGKiI.271.6.2015                                                                                 Data: 2015.07.02
 

Sprawa: wyjaśnienia SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „II etap robót termomodernizacyjnych budynków Zespołów Szkół w miejscowościach Drogosze, Mołtajny i Winda w Gminie Barciany” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

W związku z zapytaniami wykonawców co do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający przedstawia następujące wyjaśnienia:

 
      Pytanie 1:

Jako załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający załącza Harmonogram rzeczowy planowanych robót instalacyjno-budowlanych.

Pytanie nr : Przedmiotowy harmonogram planowanych prac obejmuje miesiąc od czerwca do września 2015 roku. Z uwagi na to, iż sam termin składania ofert wyznaczony jest przez Zamawiającego na 7 lipca 2015 roku prosimy o uaktualnienie ww. harmonogramu i dostosowanie go do realnych przedziałów czasowych.

Odpowiedź:

Harmonogram rzeczowy planowych prac stanowi załącznik nr 5 do PFU, a nie SIWZ. Przedmiotowy Harmonogram został zaktualizowany i dostosowany do przedziałów czasowych zgodnych z wymogami SIWZ. Program Funkcjonalno–Użytkowy  z poprawionym Harmonogramem został zamieszczony na stronie Zamawiającego.

Pytanie 2:

Zgodnie z zapisami SIWZ Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnych budynków oraz powinien przeprowadzić ich inwentaryzację .

Pytanie: Czy Zamawiający posiada i udostępni wykonawcy podkłady architektoniczne budynków szkół oraz ich dokumentacje powykonawczą?

Odpowiedź:

Zamawiający nie posiada podkładów architektonicznych budynków szkół oraz dokumentacji powykonawczej, ze względu m.in na fakt że w/w zadanie inwestycyjne jest na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w systemie zaprojektuj i wybuduj.

 
Pytanie 3:
Dotyczy wykonania dokumentacji wykonawczej inwestycji.

Pytanie; Jaki czas przewiduje Zamawiający na akceptacje dokumentacji wykonawczej oraz jaki długi czas jest przewidziany na akceptację tych dokumentów przez inspektora nadzoru?

Pytanie nr 2: Ad. ppkt j) Zgodnie z jakimi normami/wytycznymi zamawiający postawił taki wymóg?

Odpowiedź:

Zamawiający przewiduje zgodnie z zapisami w PFU termin 7 dni kalendarzowych od otrzymania kompletnej dokumentacji wykonawczej na akceptację tych dokumentów przez inspektora nadzoru lub innego przedstawiciela Zamawiającego . Zamawiający stawia taki wymóg ze względu na dyscyplinę finansów publicznych oraz z uwagi na tzw. dobre praktyki gospodarcze.

Pytanie 4:
Dotyczy prawomocnego zgłoszenia budowy.

Pytanie: Czy zamawiający przewiduje przedłużenie terminu w sytuacji opóźnienia się uprawomocnienia się zgody na rozpoczęcie budowy?

Odpowiedź:

Zamawiający określił warunki przedłużenia terminu realizacji niniejszego zamówienia oraz zmian w umowie w Załączniku nr 7 do SIWZ „projekt Umowy”, w § 11 pkt. 3.

Pytanie 5:
Dotyczy rozdziału III pkt 3.1 ppkt b) Posiadanie wiedzy i doświadczenia.

       Pytanie: Zamawiający wymaga, żeby wykonawca wykazał się doświadczeniem w zakresie: jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych), dotyczącej modernizacji węzła cieplnego wraz z instalacją kotłów na biomasę w budynku (ach) użyteczności publicznej, oraz jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych), dotyczącej wymiany oświetlenia w budynku (ach) użyteczności publicznej w technologii opraw energooszczędnych ( w tym oprawy LED).

Zdaniem wykonawcy warunek postawiony w ten sposób znacząco zawęża krąg potencjalnych wykonawców i ogranicza konkurencje. Czy wobec tego  Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę wymogu wiedzy i doświadczenia wykreślające zapis odnośnie budynków użyteczności publicznej? Potwierdzenie doświadczenia wykonania tożsamej roboty budowlanej na budynku niebędącym budynkiem użyteczności publicznej nie powinno wykluczać potencjalnego wykonawcy, gdyż przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, która może być wykonana na budynku nie spełniającym funkcji użyteczności publicznej.

 
 
Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymogu wiedzy i doświadczenia.

 

                                                                            W imieniu Zamawiającego

                                                                                Wójt Gminy Barciany

                                                                      

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwester Wrona
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-02 16:20:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-02 16:22:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-17 18:30:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1996 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony