ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne w toku

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont dachu świetlicy w Krelikiejmach.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont dachu świetlicy w Krelikiejmach.

Szczegóły informacji

Remont dachu świetlicy w Krelikiejmach.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: 24

Termin składania ofert / wniosków: 2010-08-09 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-08-09 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany pokój Nr 8

Ogłoszono dnia: 2010-07-30 przez Jan Bepirszcz

Treść:

Znak sprawy: RGKiI.341R-13/10                                            Barciany, dnia 30-07-2010r.

                                             
 

                                           Zaproszenie do składania ofert

 
1. Zamawiający
Gmina Barciany
Adres : 11-410 Barciany ul. Wojska Polskiego 7

Telefon : (089) 753 10 03 , faks : (089) 753 13 11

Nip : 742 207 69 63 , Regon : 510 744 013

Godziny pracy 7:00 - 15:00, w poniedziałki 8:00 – 16:00
e-mail: barciany_ug @ wp. pl
 
2.   Tryb postępowania

       Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego prowadzone jest  

       zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie   

       przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro.

3.        Opis przedmiotu zamówienia.

      Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu świetlicy w Krelikiejmach.

       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał.nr 1 do

       niniejszego zaproszenia.

       Zamawiający wymaga dokładnego sprawdzenia warunków realizacji zamówienia   

       w terenie przed złożeniem oferty..

4.        Termin wykonania zamówienia.

        Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na dwa miesiące od daty 

        zawarcia umowy.

5.        Informacja o metodzie udzielenia zamówienia.

        W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający zastosuje metodę podobną  

        do trybu przetargu nieograniczonego.

6.        Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy:

6.1. wypełniony formularz oferty

6.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do     

       ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed   

       upływem terminu składania ofert;

6.3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg zał. nr 5,

6.4. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zał. nr 6.

6.5 kosztorys

7.        Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

       Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest

       Pan Jan Bepirszcz – specjalista Urzędu Gminy w Barcianach tel. 089 753 10 03.

8.        Termin związania ofertą.

        Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą 

       rozpoczyna się wraz z upływem   terminu składania ofert.

9.        Sposób przygotowania oferty.

     Oferta wraz z załącznikami musi być złożona pod rygoremnieważnościw formie    

      pisemnej. 

       Składaną ofertę zaleca się sporządzić na formularzu oferty-załącznik nr 3 do  

       niniejszego zaproszenia.

       Formularz oferty wraz z pozostałymi załącznikami i wymaganymi dokumentami musi 

       być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie  

       prawnym, zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru , zaświadczenia z ewidencji 

       działalności gospodarczej lub umowy spółki.

     

       Ofertę należy napisać w języku polskim, na maszynie ,komputerze lub czytelnym  

       pismem ręcznym (długopisem lub nieścieralnym atramentem ). Oferty nieczytelne 

       zostaną odrzucone.

      Ofertę umieścić w nieprzejrzystej kopercie, którą należy opatrzyć dokładnym adresem 

       Zamawiającego z dopiskiem: „oferta – remont dachu”

 

10.    Miejsce oraz termin składania i odczytania ofert.

        Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju  8 lub przesłać na adres:                                       

       Urząd Gminy w Barcianach, ul Wojska Polskiego 7,   11-410 Barciany w terminie do 

       dnia 09.08.2010r. do godz.10:00

         Zamawiający otworzy oferty w siedzibie zamawiającego pok. nr 9, w dniu   09.08.2010r.

         o   godz. 10:15.   Wykonawcy mogą być obecni na sesji otwarcia ofert.

      Wszystkie oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną zwrócone 

      wykonawcom bez otwierania.
 

11.    Opis sposobu obliczenia ceny.

       Cena kosztorysowa brutto   za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna zawierać  

       wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia wynikające z zaproszenia, jak 

       również nie ujęte w nim, a bez których nie można wykonać zamówienia.

 

12.    Opis kryteriów – ich znaczenia, sposobu oceny ofert.

          

 O wyborze najkorzystniejszej    oferty decydować będzie najniższa cena.

               Cena - waga 100%

    Najwyżej zostanie oceniona oferta o najniższej wartości brutto za realizację przedmiotu  

    zamówienia. Otrzyma ona 100 punktów. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio ilość 

    punków obliczoną ze wzoru:

                      Cena oferowana minimalna brutto

   Cena = ------------------------------------------------------ x 100 pkt

                     Cena badanej oferty brutto

       Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada  

       wymogom zawartym w zaproszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w 

       oparciu o podane kryterium wyboru.
 

13.    Załączniki :

 

Załącznik nr 3 – formularz oferty

       2.    Załącznik nr 4 -   wzór umowy

3   .Załącznik nr 5 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału,

4.   Załącznik nr 6 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

5.   Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia
 

 W imieniu Zamawiającego

Wójt Gminy

mgr Łukasz Wiśniewski             


 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-07-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jan Bepirszcz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-07-30 14:23:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-07-30 14:24:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-07-30 16:24:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3118 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony