Zamówienia publiczne w toku
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 5 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 06.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 5 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 06.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”.Szczegóły informacji
Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 5 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 06.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Barciany
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 45472 - 2015e
Termin składania ofert / wniosków: 2015-03-12 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany, pokój Nr 9
Ogłoszono dnia: 2015-03-09 przez Sylwester Wrona
Treść:
W klauzuli warunków i taryf prosimy o dopisanie zdania: „Klauzula nie dotyczy doubezpieczenia po szkodzie” oraz „ Klauzula nie ma zastosowania do limitów odpowiedzialności oraz mienia ubezpieczanego w systemie na I ryzyko.
W klauzuli czasu ochrony prosimy o wykreślenie zdania: „Odpowiedzialność Ubezpieczyciela powstaje na nowo najpóźniej z chwilą uznania jego rachunku kwotą zaległej składki.” oraz dopisanie zdania: „Ubezpieczycielowi przysługuje składka za okres, za który udzielał ochrony ubezpieczeniowej.”
Prosimy o dopisanie w klauzuli wypowiedzenia umowy następującego zapisu:
- Przekroczenie wskaźnika szkodowości w następujących przypadkach:
gdy szkodowość rozumiana jako stosunek rezerw oraz wypłaconych odszkodowań z poszczególnych ubezpieczeń do składki zarobionej (składka przypisana za okres 9 miesięcy z poszczególnych ubezpieczeń) za pierwsze 9 miesięcy pierwszego roku ochrony nie przekroczy 50% - utrzymanie stawek i warunków ubezpieczenia określonych w ofercie w drugim roku ubezpieczenia.
W przypadku, kiedy szkodowość nie spełnia powyższych warunków i przekracza wskazany wyżej 50% wskaźnik szkodowości, strony dopuszczają możliwość renegocjacji stawek prowadzonej w formie pisemnej. Ubezpieczyciel w takiej sytuacji jest zobowiązany przedstawić nową propozycję w terminie 15 dni od dnia zakończenia 9 miesięcy pierwszego roku ochrony. Z chwilą braku porozumienia pomiędzy stronami umowy w kwestii nowych stawek ubezpieczeniowych, umowa ulega rozwiązaniu z dniem końca pierwszego okresu ubezpieczenia. W przypadku niezłożenia przez Ubezpieczyciela nowej propozycji składek w terminie 15 dni od dnia zakończenia 9 miesięcy pierwszego roku ochrony składki na kolejny okres nie ulegają zmianie.
W ubezpieczeniu OC zarządcy dróg publicznych prosimy o zmianę zapisu „72 godzin” oraz „7 dni” na „48 godzin”.
Klauzula ochrony mienia nieprzygotowanego do pracy – prosimy o dopisanie „sprzęt nie może być nieużytkowany dłużej niż 6 msc.”
Prosimy o udzielenie odpowiedzi: Czy Ubezpieczający posiada jakieś mienie wyłączone z eksploatacji ? Czy ma zamiar wyłączyć jakieś mienie z eksploatacji?
Zamawiający informuje, że na dzień dzisiejszy całe mienie zgłoszone do ubezpieczenia jest eksploatowane i w najbliższym czasie nie zamierza niczego wyłączać z użytkowania.
Klauzula transportu wewnętrznego – proszę o wprowadzenie limitu w wysokości 300 000PLN na jedno i wszystkie zdarzenia.
Klauzula transportowania – prosimy o wykreślenie lub przeniesienie do klauzul fakultatywnych.
- których wiek przekracza 50 lat
- nie posiadających odbioru końcowego robót dokonanego przez organ nadzoru
- tymczasowych bądź dopuszczonych tymczasowo do użytkowania
- użytkowanych niezgodnie z przeznaczeniem
Klauzula 168 godzin – prosimy o zmianę 168 godzin na 72 godziny.
Pozostałe warunki i wymagania określone w SIWZ pozostają bez zmian.
Powyższe wyjaśnienia i zmiany SIWZ są wiążące dla wszystkich wykonawców.
W imieniu Zamawiającego
Wójt Gminy Barciany
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Barcianach |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Franciszek Kopciuch |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-03-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sylwester Wrona |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-03-09 10:52:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-03-09 10:52:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-03-27 21:48:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1978 raz(y) |