ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: DOSTAWA DREWNA OPAŁOWEGO WRAZ Z TRANSPORTEM DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W BARCIANACH W 2010 ROKUDrukuj informację Zamówienie publiczne: DOSTAWA DREWNA OPAŁOWEGO WRAZ Z TRANSPORTEM DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W BARCIANACH W 2010 ROKU

Szczegóły informacji

DOSTAWA DREWNA OPAŁOWEGO WRAZ Z TRANSPORTEM DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W BARCIANACH W 2010 ROKU

Status: ogłoszony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 245739 - 2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-12-30 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-12-30 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany, woj. warmińsko - mazurskie, pokój nr 2 – Sekretariat (budynek główny zakładu)

Ogłoszono dnia: 2009-12-16 przez Jacek Sapela

Treść:

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach ul. Wojska Polskiego 2; 11-410 Barciany Tel./fax/ (089) 753 11 24 e-mail: zgkimbarciany@wp.pl

2. Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drewna opałowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany, woj. warmińsko – mazurskie:

a)        dostawa wraz z transportem drewna opałowego iglastego w ilości 40 mp,

b) dostawa wraz z transportem drewna opałowego liściastego twardego w ilości 200 mp, Drewno nie powinno być dłuższe niż 120 cm.


W cenę drewna wliczony jest załadunek, transport oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. baza ZGKiM Barciany, ul. Wojska Polskiego 2.
Zamówienie należy realizować sukcesywnie w terminie od 01 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku wg. następującego harmonogramu uzgodnionego z zamawiającym:

·         I kwartał – 80 mp, w tym 20 mp drewna iglastego

·         II kwartał – 40 mp,

·         III kwartał – 80 mp, w tym 20 mp drewna iglastego

·         IV kwartał – 40 mp.

Jednorazowa dostawa nie większa niż 40 mp.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

                03413000-8 – drewno opałowe

03411000-4 – drewno drzew iglastych

03418100-4 – drewno twarde

4. Termin wykonania zamówienia.

Termin wykonania zamówienia - 1 rok od podpisania umowy.

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

5.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”.

Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać, że warunki Wykonawca spełnił.

6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1.        Oświadczenie Wykonawcy” - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ,

2.        Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.        Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – zał. nr 1 do SIWZ.

4.        Wykaz zrealizowanych dostaw drewna opałowego oraz dokumentów potwierdzających jego wykonanie – zał. Nr 3 do SIWZ

Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność
z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – wymogi dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w pkt. 6 z zastrzeżeniem, że zamiast dokumentów,
o których mowa w punk. 6 ppkt. 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

Dokument, o których mowa w ppkt. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7ppkt a i b zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

8. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów; osoby uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.

Pytania odnośnie zapisów SIWZ, sposobu złożenia oferty oraz realizacji zamówienia należy sformułować na piśmie i przesłać na adres:

Zakład Gospodarki komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany, woj. warmińsko – mazurskie.

Dopuszcza się również formę – fax. (089) 753 11 24

Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ.

Wyjaśnienia treści specyfikacji oraz jej ewentualna modyfikacja będą dokonywane na zasadach i w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Mirosław Zinkiewicz – kierownik ZGKiM Barciany

Paweł Oracz – specjalista w ZGKiM Barciany ,

Jacek Sapela – specjalista w ZGKiM Barciany,

Kontaktowanie się z Wykonawcami odbywa się z zachowaniem formy pisemnej zgodnie z zasada określoną w art. 9 ustawy. Korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna być opatrzona numerem sprawy nadanym dla prowadzonego postępowania (znajduje się w stopce niniejszej SIWZ).

9. Wymagania dotyczące wadium.

Wadium nie jest wymagane.

10. Termin związania ofertą.

Termin związania ofertą – 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

11. Opis sposobu przygotowywania ofert.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Oferta winna być sporządzona wg wzoru Formularza oferty załączonego do specyfikacji – zał. Nr 1.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim. Oferta powinna być czytelna.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

Poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisami osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.

Część oferty, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem „Zastrzeżona część oferty”. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

Wykonawcy zaleca się ponumerować każdą zapisaną stronę oferty oraz wpisać ilość stron w  „Formularzu Oferty”.

Zaleca się, aby Dokumenty stanowiące ofertę powinny być zszyte (spięte, oprawione, zbindowane itp.) w sposób uniemożliwiający ich wypięcie (zdekompletowanie).

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu.

Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje:

 

Nazwa i adres wykonawcy (ewentualnie pieczęć)

„DOSTAWA DREWNA OPAŁOWEGO WRAZ Z TRANSPORTEM DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W BARCIANACH W 2010 ROKU” - nie otwierać przed 30 grudnia 2009 r. godz. 1000.

 
 

12. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

Oferty należy składać na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany, woj. warmińsko - mazurskie, pokój nr 2 – Sekretariat (budynek główny zakładu) dnia 30.12.2009. godz. 10:00.Oferty złożone po tym terminie nie będą otwierane. Zostaną one zwrócone bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu,

Termin i miejsce otwarcia ofert

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 30.12.2009r. o godz. 10:30 w budynku głównym pok. Nr 3.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny poszczególnych ofert.

13. Opis sposobu obliczenia ceny.

Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszej specyfikacji oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

Cena może być tylko jedna – nie dopuszcza się wariantowości cen.

Cena nie ulega zmianie na okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia.

Cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia należy przedstawić w druku Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ.

Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.

Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.

14. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie; sposób oceny ofert.

Oferty będą oceniane według kryterium – cena 100%

Ilość punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z wzorem:

                ilość punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 100 %,      przy czym 1%=1 pkt

                              

                               gdzie:     Cmin- najniższa cena spośród badanych ofert

C bad - cena oferty badanej

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie będzie podlegać odrzuceniu i uzyska największą ilość punktów.

15. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

§         wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie wyboru,

§         wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,

§         wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

Zamawiający poinformuję Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, o miejscu i terminie zawarcia umowy.

            16. Wymagania dotyczące należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie żąda od wykonawcy należytego zabezpieczenia umowy.

17. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach

Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.

18. Środki ochrony prawnej.

Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.

19. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy.

W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.

W przypadku wyboru oferty złożonej przez konsorcjum Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum.

Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia.

 
20. Dodatkowe informacje.

Zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy, zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zgodnie z art. 87 ust. 2 ustawy, zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki pisarskie polegające na niezgodności oferty ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o dokonanych poprawkach Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

21. Zmiana oferty, wycofanie oferty

Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert.

Zmiany dokonuje się przez złożenie oferty w zmienionym zakresie, która musi odpowiadać wszystkim zasadom niniejszej specyfikacji, a koperta dodatkowo musi być oznaczona napisem ZMIANA. Podczas otwarcia ofert, koperta ta zostanie otwarta w pierwszej kolejności.

22. Wykluczenie wykonawcy z postępowania

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców zgodnie z art. 24ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni
z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą.

 
                                                                                                                                             Sporządził:

                                                                                                                                             Jacek Sapela

 

W załączeniu:

  1. Wzór oferty
  2. Oświadczenie
  3. Wykaz zrealizowanych dostaw
  4. Wzór umowy
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Sapela
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-12-16 22:11:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-12-16 22:26:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-12-16 23:26:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2775 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony