ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa wyposażenia placów zabaw z montażem.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa wyposażenia placów zabaw z montażem.

Szczegóły informacji

Dostawa wyposażenia placów zabaw z montażem.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: 56

Termin składania ofert / wniosków: 2011-07-21 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-07-21 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany, pokój Nr 8

Ogłoszono dnia: 2011-07-13 przez Jan Bepirszcz

Treść:

 
Znak sprawy: RGK 271R.5.2011                                                                                  Barciany, dnia 12-07-2011r.
 
Zaproszenie do składania ofert
 
1. Zamawiający
Gmina Barciany
Adres : 11-410 Barciany ul. Wojska Polskiego 7
Telefon : (089) 753 10 03 , faks : (089) 753 13 11
Nip : 742 207 69 63 , Regon : 510 744 013
Godziny pracy 7:00 - 15:00, w poniedziałki 8:00 – 16:00
e-mail: barciany_ug @ wp. pl
strona internetowa www.barciany.pl
2. Tryb postępowania
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego prowadzone jest
zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, którego wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro na podstawie
zwolnienia z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz., 759, z późn. zmianami),
  1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia placów zabaw z montażem.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
Załącznik Nr 1 do zaproszenia, część 1 zamówienia - Dostawa dla sołectwa Asuny
Załącznik Nr 2 do zaproszenia, część 2 zamówienia - Dostawa dla sołectwa Drogosze
Załącznik Nr 3 do zaproszenia, część 3 zamówienia - Dostawa dla sołectwa Frączkowo
Załącznik Nr 4 do zaproszenia, część 4 zamówienia - Dostawa dla sołectwa Gęsie Góry
Załącznik Nr5 do zaproszenia, część 5 zamówienia - Dostawa dla sołectwa Ogródki
Załącznik Nr 6 do zaproszenia, część 6 zamówienia - Dostawa dla sołectwa Skandawa
Załącznik Nr 7 do zaproszenia, część 7 zamówienia - Dostawa dla sołectwa Winda
Załącznik Nr 7a do zaproszenia, część 7a zamówienia - Dostawa dla sołectwa Skierki.
 
. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane
spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
 
4. Wymagany okres gwarancji:
na wykonane dostawy zgodny z okresem gwarancji producenta, nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy do Zamawiającego .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do
niniejszego zaproszenia.
Wymaga się dostawy wyposażenia z montażem i wystawienia faktury dla
każdego sołectwa oddzielnie.
5.Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na jeden miesiąc od daty zawarcia
umowy.
6.Informacja o metodzie udzielenia zamówienia.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający zastosuje metodę podobną
do trybu przetargu nieograniczonego.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2) posiadania wiedzy i doświadczenia oraz udokumentują należyte wykonanie dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, (załącznik nr 13)
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
8.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy.
8.1. wypełniony formularz oferty, zał nr 8,
8.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
8.3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg zał. nr 9,
8.4. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zał. nr 10.
9.Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest
Pan Jan Bepirszcz – Urząd Gminy w Barcianach tel. 089 753 10 03.
10.Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11.Sposób przygotowania oferty.
Oferty wraz z załącznikami muszą być złożone pod rygorem nieważności w formie
pisemnej.
Składane oferty powinny być sporządzone na formularzu oferty-załącznik nr 8 do
niniejszego zaproszenia oddzielnie dla każdego sołectwa.
Formularz oferty wraz z pozostałymi załącznikami i wymaganymi dokumentami musi
być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie
prawnym, zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru , zaświadczenia z ewidencji
działalności gospodarczej lub umowy spółki.
Ofertę należy napisać w języku polskim, na maszynie ,komputerze lub czytelnym
pismem ręcznym. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
Ofertę umieścić w nieprzejrzystej kopercie, którą należy opatrzyć dokładnym adresem
Zamawiającego z dopiskiem: „ dostawa wyposażenia placów zabaw”
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą faksu
  • każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania.
12.Miejsce oraz termin składania i odczytania ofert.
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju 8 lub przesłać na adres:
Urząd Gminy w Barcianach, ul Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany w terminie do
dnia 21 lipca 2011r. do godz.10:00
Zamawiający otworzy oferty w siedzibie zamawiającego pok. nr 9, w dniu 21.07.2011r.
o godz. 10:15. Wykonawcy mogą być obecni na sesji otwarcia ofert.
Wszystkie oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną zwrócone
wykonawcom bez otwierania.
 
13.Opis sposobu obliczenia ceny.
Cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna zawierać
wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia wynikające z zaproszenia, jak
również nie ujęte w nim, a bez których nie można wykonać zamówienia.
 
14.Opis kryteriów – ich znaczenia, sposobu oceny ofert.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
Cena - waga 100%
Najwyżej zostanie oceniona oferta o najniższej wartości brutto za realizację przedmiotu
zamówienia. Otrzyma ona 100 punktów. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio ilość
punków obliczoną ze wzoru:
Cena oferowana minimalna brutto
Ocena = ------------------------------------------------------ x 100 pkt
Cena badanej oferty brutto
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wymogom
zawartym w zaproszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane
kryterium wyboru.
 
15.Załączniki :
  1. Załączniki nr 1 –7 i 7a opis części przedmiotu zamówienia
  2. Załącznik nr 8 – formularz oferty
  3. Załącznik nr 9 - oświadczenie o spełn. war.udziału
  4. Załącznik nr 10 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  5. Załącznik nr 11 – wykaz dostaw
  1. Załącznik nr 12 – wzór umowy
 
W imieniu Zamawiającego
Wójt Gminy
Ryszard Kozyra
 
 
Sporządził:
Jan Bepirszcz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jan Bepirszcz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-07-13 08:09:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-07-13 08:46:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-07-25 18:01:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2232 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony