Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pod nazwą: „PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI BARCIANY” Drukuj informację Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pod nazwą: „PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI BARCIANY”Szczegóły informacji
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pod nazwą: „PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI BARCIANY”
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach
Finansowanie: Środki własne
Nr TED: 51
Termin składania ofert / wniosków: 2011-06-22 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-06-22 10:30:00
Miejsce złożenia oferty: Zakład Gopspodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2
Ogłoszono dnia: 2011-06-13 przez Jacek Sapela
Treść:
1. Zamawiający:
Telefon : (89) 753 11 24 , faks : (89) 753 11 24
Godziny urzędowania od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 - 15:00
2. Tryb postępowania.
Postępowania o zamówienie publiczne prowadzone bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz., 759, z późn. zmian.), na podstawie zwolnienia z art.4 pkt. 8 cytowanej ustawy, zgodnie regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 14 000 euro.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pod nazwą: „PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI BARCIANY” we wszystkich występujących branżach budowlanych tj.roboty konstrukcyjno-budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne.
Dokumentacja projektowa zadania umieszczona jest na stronie internetowej www.barciany.pl
Wartość brutto zadania wynosi 1 327 271,36 zł.
4. Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji przedmiotu umowy ustala się na okres od daty zawarcia umowy do zakończenia inwestycji.
5. Informacja o metodzie udzielenia zamówienia.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający zastosuje metodę podobną do trybu przetargu nieograniczonego.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy:
6.2.zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
6.3. dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień do nadzorowania.
7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest Jan Bepirszcz, tel. 89 753 10 03.
8. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Sposób przygotowania oferty.
Oferta wraz z załącznikami musi być złożona pod rygoremnieważnościw formie pisemnej. Składana oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty - załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Formularz oferty wraz z pozostałymi załącznikami i wymaganymi dokumentami musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie prawnym, zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej lub umowy spółki. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Ofertę należy napisać w języku polskim, na maszynie, komputerze lub czytelnym pismem ręcznym. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone. Ofertę umieścić w nieprzejrzystej kopercie, którą należy opatrzyć dokładnym adresem. Zamawiającego z dopiskiem: „PRZETARG – NADZÓR - PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI BARCIANY”.
10. Miejsce oraz termin składania i odczytania ofert.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany w terminie do dnia 22.06.2011r. do godz.10:00
Zamawiający otworzy oferty w siedzibie zamawiającego w obecności wykonawców, w dniu 22.06.2011r. o godz. 10:30
Wszystkie oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.
11. Opis sposobu obliczenia ceny.
Cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia wynikające z zaproszenia, jak również nie ujęte w nim, a bez których nie można wykonać zamówienia.
12. Opis kryteriów – ich znaczenia, sposobu oceny ofert.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
Najwyżej zostanie oceniona oferta o najniższej wartości brutto za realizację przedmiotu zamówienia. Otrzyma ona 100 punktów. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio ilość punków obliczoną ze wzoru:
Cena oferowana minimalna brutto
Cena = ------------------------------------------------------ x 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wymogom zawartym
w zaproszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
13. Załączniki :
1. Załącznik nr 1 –formularz oferty
2. Załącznik nr 2 – projekt umowy
W imieniu Zamawiającego
z-ca Kierownika ZGKiM
Paweł Oracz
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Barcianach |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Franciszek Kopciuch |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-06-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Sapela |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-06-13 21:33:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-06-13 21:39:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-06-24 10:53:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2275 raz(y) |