ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wyjaśnienia Nr 1 do SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Barcianach, Drogoszach, Mołtajnach i Windzie oraz Przedszkola publicznego poprzez zakup biletów miesięcznych”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wyjaśnienia Nr 1 do SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Barcianach, Drogoszach, Mołtajnach i Windzie oraz Przedszkola publicznego poprzez zakup biletów miesięcznych”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

Szczegóły informacji

Wyjaśnienia Nr 1 do SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Barcianach, Drogoszach, Mołtajnach i Windzie oraz Przedszkola publicznego poprzez zakup biletów miesięcznych”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

Status: unieważniony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 552106-N-2019a

Termin składania ofert / wniosków: 2019-06-03 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany (sekretariat, pok. nr 9)

Ogłoszono dnia: 2019-05-30 przez Sylwester Wrona

Treść:

Wykonawcy (wszyscy)

 
Znak: RGKiI.271.3.2019                                                                                                                                Data: 2019.05.29

 
Sprawa: wyjaśnienia SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Barcianach, Drogoszach, Mołtajnach i Windzie oraz Przedszkola publicznego poprzez zakup biletów miesięcznych”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
W związku z zapytaniami wykonawcy co do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający przedstawia następujące wyjaśnienia:
 
Pytanie 1.
Zamawiający w Rozdziale III – opis przedmiotu zamówienia, przewiduje zakup 394 biletów miesięcznych, co oznacza dowóz do placówek szkolnych 394 dzieci. Czy ilość dowożonych dzieci niepełnosprawnych jest wkalkulowana w łączną wartość zamawianych biletów.
Odpowiedź:
Nie.
Pytanie 2.
W opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział III), zamawiający podaję termin realizacji zamówienia od 01.07.2019r. do 30.06.2019r. Proszę wyjaśnić jaki rodzaj przewozu ma realizować wykonawca w terminie od 01.07.2019 do 31.08.2019, jeśli jest to okres wyłączony z zajęć dydaktycznych.
Odpowiedź:
Faktyczny dowóz uczniów rozpocznie się z początkiem roku szkolnego tj. prawdopodobnie 2 września 2019r., jednak Zamawiający stawia warunek zatrudnienia od 01.07.2019r. dwóch pracowników zatrudnionych na stanowisku kierowca autobusu wskazanych przez Zamawiającego.
Pytanie 3.
Zamawiający w Rozdziale V, ust.1, punkt.3, lit. C, wymaga od wykonawcy realizacji zamówienia czteroma autobusami o min. Ilości miejsc 40. W rozdziale III ust.2 zamawiający wskazuję na także na dowóz dzieci niepełnosprawnych. Czy dowóz dzieci niepełnosprawnych ma się odbywać autobusami wymienionymi w rozdziale V,ust.1,punkt.3,lit.C?.
Odpowiedź:
Posiadanie co najmniej 4 autobusów jest jedynie spełnieniem kryterium posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej. Organizacja dowozu należy do Wykonawcy.
 
Pytanie 4.
Proszę wyjaśnienie jakie dokumenty będą stanowić integralną część oferty w momencie jej składania. Proszę o wskazanie dokumentów i oświadczeń jakie zamawiający żąda do złożenia wraz z ofertą.
Odpowiedź:
Zgodnie z Rozdziałem VII i XI SIWZ wraz z ofertą należy złożyć: zał. Nr 2, potwierdzenie wniesienia wadium i pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
Pytanie 5.
Czy dowóz dzieci niepełnosprawnych ma się odbywać w ramach linii regularnej? Według załącznika 10a dowóz ma się odbywać po za granicami Gminy.
Odpowiedź:
Zamawiający nie stawia warunku w tym przedmiocie. Decyzja należy do Wykonawcy.
Pytanie 6.
Zamawiający w SIWZ wymienia załączniki, które stanowią integralną część zamówienia. Według SIWZ załącznik nr 5, powinien zawierać oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. W załączniku nr 5, który podał zamawiający jest wykaz wykonywanych usług podobnie jak w załączniku nr 6.
Odpowiedź:
Poprawny załącznik nr 5 został zamieszczony w BIP.
Pytanie 7.
W podanym załączniku nr 4 – wykaz linii komunikacyjnych, zamawiający wskazuję 16 linii komunikacyjnych, a wykonawca ma realizować zamówienie 4 autobusami. Proszę o podanie jak ma wyglądać dowóz i odwóz uczniów do poszczególnych placówek oraz proszę o podanie orientacyjnie ile dziennie kilometrów wykonują poszczególne autobusy na podanych trasach.
Odpowiedź:
Zamawiający podał jedynie dotychczasowy wykaz linii komunikacyjnych natomiast posiadanie co najmniej 4 autobusów jest jedynie spełnieniem kryterium posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej. Organizacja dowozu i ilość użytych do tego celu pojazdów należy do Wykonawcy.
 
W imieniu Zamawiającego
Wójt Gminy Barciany
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-05-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwester Wrona
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-05-30 22:24:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-05-30 22:24:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-06-14 12:32:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1457 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony