ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ Nr 1 na „Dostawę w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) przystosowanego do przewozu odpadów komunalnychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ Nr 1 na „Dostawę w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych

Szczegóły informacji

Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ Nr 1 na „Dostawę w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej w Barcianach Sp. z o.o.

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 88831-2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-05-31 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-05-31 13:15:00

Miejsce złożenia oferty: Zakład Gospodarki Komunalnej w Barcianach Sp. z o.o. ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany

Ogłoszono dnia: 2017-05-26 przez Jacek Sapela

Treść:

 
Na podstawie art. 38 ust. 1, 4, 4a i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w związku ze zwróceniem się Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający udziela wyjaśnień i dokonuje zmiany treści SIWZ.
 
1. Zapytanie Wykonawcy
 
 
Pytanie nr 1
 
Zamawiający przewidział Istotne Postanowienia umowy. Czy mogą być one włączone do obowiązującej u Wykonawcy Umowy leasingowej w formie aneksu? Proszę o dopuszczenie takiego scenariusza działania.
 
Odpowiedź nr 1
 
TAK
 
Pytanie nr 2
 
Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający zgadza się, aby integralną część umowy stanowiła tabela opłat i prowizji, zgodnie z której postanowieniami, jeżeli Zamawiający złoży wniosek o wykonanie niestandardowej obsługi umowy lub też jeżeli Zamawiający spóźniał się będzie z płatnościami to obowiązany będzie do zapłaty określonych w tabeli opłat i prowizji opłat. Opłaty te wystąpić mogą tylko na wniosek lub z winy Zamawiającego i nie powstaną jeżeli umowa będzie prawidłowo realizowana. Nie możemy się zgodzić na brak opłat za czynności jakie podejmujemy w wyniku nienależytej realizacji umowy przez klienta lub na jego wyraźny wniosek, ponieważ Wykonawca z tego powodu ponosiłby koszty jakie nie miałyby pokrycia.
 
Odpowiedź nr 2
 
TAK. Zamawiający wyraża zgodę aby integralną część umowy stanowiła tabela opłat
i prowizji, zgodnie z której postanowieniami, jeżeli Zamawiający złoży wniosek o wykonanie niestandardowej obsługi umowy lub też jeżeli Zamawiający spóźniał się będzie z płatnościami to obowiązany będzie do zapłaty określonych w tabeli opłat i prowizji opłat. Opłaty te wystąpić mogą tylko na wniosek lub z winy Zamawiającego i nie powstaną jeżeli umowa będzie prawidłowo realizowana.
 
Pytanie nr 3
 
Proszę o dopuszczenie zmian postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów dotyczących prawa podatkowego.
 
Odpowiedź nr 3
 
Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczenie zmian postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów dotyczących prawa podatkowego.
 
Pytanie nr 4
 
Z uwagi na fakt, iż przedmiot leasingu jest sprzętem używanym proszę o informację czy Zamawiający poniesie dodatkowy koszt w postaci wyceny. Wartość wyceny może zostać doliczona do ogólnej wartości oferty.  
 
Odpowiedź nr 4
 
TAK. Wartość wyceny należy doliczyć do ogólnej wartości oferty.  
 
 
Pytanie nr 5
 
Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający zaakceptuje następujący sposób kalkulacji oferty. W l. operacyjnym występuje o jedną ratę mniej niż faktycznie trwa umowa. W umowie trwającej 36 miesięcy Zamawiający uiści zatem 35 rat. Dodatkową opłatą, ale nie ratą leasingową, jest czynsz inicjalny. Opłata za wykup (depozyt gwarancyjny) uiszczany jest razem z ostatnią ratą.
 
Odpowiedź nr 5
 
Zamawiający akceptuje przedstawiony sposób kalkulacji oferty
 
Pytanie nr 6
 
Czy Zamawiający poniesie koszt podatku od środków transportu? Koszt ten przewidywany jest corocznie uchwałą rady danej gminy. Z góry więc nie można przewidzieć jego kosztu w czasie trwania umowy leasingu. Ponoszenie jej przez Zamawiającego jest zgodne z kodeksową regulacją, która wskazuje, że ciężary i podatki związane z posiadaniem i użytkowaniem sprzętu ponosi korzystający
 
Odpowiedź nr 6
 
Zamawiający potwierdza, że koszt podatku od środków transportu w czasie trwania umowy leasingu będzie ponosił Zamawiający.
 
Pytanie nr 7
 
Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację. Koszt ten może być doliczony do ogólnej wartości składanej oferty, Zamawiający będzie zobowiązany do jego poniesienia na podstawie re faktury wystawionej w trakcie trwania umowy leasingu przez Wykonawcę na Finansującego. Założenie to jest zgodne z kodeksowym ujęciem umowy leasingu, zgodnie z którym wszelkie podatki, opłaty i inne ciężary związane z korzystaniem  i posiadaniem leasingowanego dobra, ponosi korzystający.
 
Odpowiedź nr 7
 
Zamawiający potwierdza, że poniesie koszt opłaty za rejestrację.
 
Pytanie nr 8
 
Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający dokona opłaty wstępnej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
 
Odpowiedź nr 8
 
Zamawiający dokona opłaty wstępnej w terminie 7 dni od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez zastrzeżeń co stanowi dowód przekazania Zamawiającemu przedmiotu leasingu do korzystania w stanie przydatnym do umówionego użytku
 
Pytanie nr 9
 
Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający zaakceptuje następujący sposób wykupu. Zamawiający, o ile chce dokonać wykupu leasingowanego sprzętu, uiszcza wartość wykupu (depozytu) wraz z ostatnią ratą leasingową. Po zaksięgowaniu tej wpłaty Leasingobiorca otrzymuje stosowną fakturę zakupu oraz umowę sprzedaży. W sytuacji, gdy Leasingobiorca nie zamierza skorzystać z opcji wykupu, uiszcza jedynie wartość raty, a sprzęt zwraca Leasingodawcy.
 
Odpowiedź nr 9
 
Zamawiający akceptuje zaproponowany sposób wykupu.
 
Pytanie nr 10
 
W pkt. 1e) istotnych postanowień Zamawiający wskazał, że pierwsza rata zostanie zapłacona po odbiorze przedmiotu leasingu. Uprzejmie informuję, że raty leasingowe uiszczane są w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze sprzętu. Leasingobiorca wpłaca je na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane są datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy. Faktury VAT emitowane są systemowo na 21 przed terminem płatności raty leasingowej. Proszę o zapisu i zastąpienie go zapisem: Raty leasingowe uiszczane są w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze sprzętu. Leasingobiorca zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego  integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane są datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy.
 
Odpowiedź nr 10
 
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu w rozdziale XVI pkt. 1e) SIWZ
 
Pytanie nr 11
 
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przesunięcie terminu składania ofert do dnia 31.05.2017 r. Złożenie oferty w terminie do 29.05.2017 r. nie jest możliwe przy pojawiających się wątpliwościach i konieczności uzyskania na nie odpowiedzi.
 
Odpowiedź nr 11
 
Zamawiający wyraża zgodę na przesunięcie terminu składania ofert do dnia 31.05.2017 roku.
 
 
 
 
 
2. Zmiany w SIWZ
 
 
Rozdział X. Opis sposobu przygotowania oferty
Przed zmianą:
 
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta powinna być złożona w formie pisemnej, sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnie pismem odręcznym, na formularzu oferty wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ.
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie zaadresowanej
Zakład Gospodarki Komunalnej w Barcianach Sp. z o.o.
Ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany
oferta do postępowania przetargowego pn.:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych
nie otwierać przed dniem 29 maj 2017 r. godz.1315
 
 
Do oferty należy dołączyć:
1) wypełniony formularz oferty sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ,
2) dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1 SIWZ,
3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów.
 
Zaleca się, by wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane, parafowane oraz spięte w sposób trwały. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Formularz oferty i oświadczenia muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, wymienionego w dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę posiadającą pisemne pełnomocnictwo, a przypadku wykonawców występujących wspólnie - przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ewentualne poprawki muszą być zaparafowane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Fakt wycofania oferty wykonawca powinien potwierdzić zamawiającemu pisemnie. Oferta zamienna powinna być złożona zgodnie z wymaganiami opisanymi powyżej.
W przypadku złożenia przez wykonawcę kompletnej oferty zamiennej (formularz ofertowy wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami) na kopercie należy umieścić dodatkowy dopisek „kompletna oferta zamienna”. W przypadku, gdy wykonawca chce wykorzystać część dokumentów ze złożonej wcześniej oferty pierwotnej, powinien w ofercie zamiennej złożyć wszystkie dokumenty, których treść ulega zamianie oraz spis dokumentów oferty pierwotnej, które stanowić będą z ofertą zamienną kompletną całość. Na kopercie należy umieścić dodatkowy dopisek „oferta zamienna – uzupełnienia”.
Oferty Wykonawców są jawne od chwili ich otwarcia. Nie będą ujawniane informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503) jeżeli Wykonawca zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane.
W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Zamawiający uzna zastrzeżone informacje za jawne, o czym poinformuje Wykonawcę.
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa - tylko do wglądu przez Zamawiającego”.
 
Po zmianie:
 
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta powinna być złożona w formie pisemnej, sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnie pismem odręcznym, na formularzu oferty wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ.
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie zaadresowanej
Zakład Gospodarki Komunalnej w Barcianach Sp. z o.o.
Ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany
oferta do postępowania przetargowego pn.:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych
nie otwierać przed dniem 31 maj 2017 r. godz.1315
 
 
Do oferty należy dołączyć:
1) wypełniony formularz oferty sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ,
2) dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1 SIWZ,
3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów.
 
Zaleca się, by wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane, parafowane oraz spięte w sposób trwały. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Formularz oferty i oświadczenia muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, wymienionego w dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę posiadającą pisemne pełnomocnictwo, a przypadku wykonawców występujących wspólnie - przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ewentualne poprawki muszą być zaparafowane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Fakt wycofania oferty wykonawca powinien potwierdzić zamawiającemu pisemnie. Oferta zamienna powinna być złożona zgodnie z wymaganiami opisanymi powyżej.
W przypadku złożenia przez wykonawcę kompletnej oferty zamiennej (formularz ofertowy wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami) na kopercie należy umieścić dodatkowy dopisek „kompletna oferta zamienna”. W przypadku, gdy wykonawca chce wykorzystać część dokumentów ze złożonej wcześniej oferty pierwotnej, powinien w ofercie zamiennej złożyć wszystkie dokumenty, których treść ulega zamianie oraz spis dokumentów oferty pierwotnej, które stanowić będą z ofertą zamienną kompletną całość. Na kopercie należy umieścić dodatkowy dopisek „oferta zamienna – uzupełnienia”.
Oferty Wykonawców są jawne od chwili ich otwarcia. Nie będą ujawniane informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503) jeżeli Wykonawca zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane.
W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Zamawiający uzna zastrzeżone informacje za jawne, o czym poinformuje Wykonawcę.
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa - tylko do wglądu przez Zamawiającego”.
 
Rozdział XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
 
Przed zmianą:
 
1.Ofertę w zapieczętowanej kopercie (opakowaniu), opatrzonej napisami, jakie zawarto w niniejszej SIWZ, należy złożyć pod adresem:
 
Zakład Gospodarki Komunalnej w Barcianach Sp. z o.o.
Ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany
29 maj 2017 r. godz.13
 
 
2. Ofertę złożoną po terminie Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy bez jej otwierania.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 maja 2017 r. godz.1315 w siedzibie Zamawiającego tj. w biurze Zakład Gospodarki Komunalnej w Barcianach Sp. z o.o.
Ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany
 
3. Otwarcie ofert jest jawne.
4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny i okresu gwarancji.
Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia,
2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
3) ceny, okresów gwarancji oraz terminów dostawy zawartych w ofertach.
 
Po zmianie:
 
1. Ofertę w zapieczętowanej kopercie (opakowaniu), opatrzonej napisami, jakie zawarto w niniejszej SIWZ, należy złożyć pod adresem:
 
Zakład Gospodarki Komunalnej w Barcianach Sp. z o.o.
Ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany
31 maj 2017 r. godz.1300
 
2. Ofertę złożoną po terminie Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy bez jej otwierania.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 maja 2017 r. godz.1315 w siedzibie Zamawiającego tj. w biurze Zakład Gospodarki Komunalnej w Barcianach Sp. z o.o.
Ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany
 
3. Otwarcie ofert jest jawne.
4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny i okresu gwarancji.
Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia,
2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
3) ceny, okresów gwarancji oraz terminów dostawy zawartych w ofertach.
 
 
XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
 
Przed zmianą:
 
1. Warunki leasingu operacyjnego:
a) waluta: PLN
b) okres leasingu: 36 miesięcy
c) wpłata początkowa max. 15 % netto wartości zamówienia (wykonawca określi wysokość opłaty wstępnej w harmonogramie spłat leasingowych, który zostanie dołączony do oferty)
d) wartość końcowa (wykup): 1 % netto wartości zamówienia (wykonawca określi wysokość opłaty końcowej (wartości wykupu) w harmonogramie spłat leasingowych, który zostanie dołączony do oferty). Po zaksięgowaniu tej wpłaty Leasingobiorca otrzymuje stosowną fakturę zakupu oraz umowę sprzedaży.
e) raty leasingowe równe. oprocentowanie zmienne WIBOR 1M. Pierwsza rata zostanie zapłacona zgodnie z postanowieniami umowy leasingu po odbiorze przedmiotu leasingu tj. odbioru wszystkich pojazdów objętych przedmiotem zamówienia poprzez protokolarne podpisanie odbioru bez uwag wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami umożliwiającymi jego eksploatację, każda następna rata w kolejnych miesięcznych okresach zgodnie z podanym przez wykonawcę harmonogramem spłaty rat leasingowych;
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do nabycia przedmiotu leasingu. Wykonawca zobowiązuje się przenieść własność przedmiotu umowy z chwilą zapłacenia ostatniej raty poprzez sporządzenie stosownej umowy.
Wzór umowy leasingu zostanie przedstawiony (dołączony do oferty) przez Wykonawcę wraz z harmonogramem spłat rat leasingowych
3. Zamawiający zobowiązany jest do ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez cały okres obowiązywania umowy. Pierwsze ubezpieczenie musi być zawarte na okres 1 roku. Koszty ubezpieczenia OC/AC/NNW w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający.
4. Podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez zastrzeżeń stanowi dowód przekazania Zamawiającemu przedmiotu leasingu do korzystania w stanie przydatnym do umówionego użytku.
5. Wykonawca, najpóźniej w dniu dostarczenia przedmiotu leasingu, zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający ważność legalizacji tachografu (w języku polskim) oraz zobowiązuje się przeszkolić pracowników w obsłudze pojazdu.
6. Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 0,5% wartości przedmiotu umowy brutto w przypadku niedotrzymania terminu wykonania umowy za każdy dzień zwłoki.
7. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzyga Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
 
Po zmianie:
 
1. Warunki leasingu operacyjnego:
a) waluta: PLN
b) okres leasingu: 36 miesięcy
c) wpłata początkowa max. 15 % netto wartości zamówienia (wykonawca określi wysokość opłaty wstępnej w harmonogramie spłat leasingowych, który zostanie dołączony do oferty)
d) wartość końcowa (wykup): 1 % netto wartości zamówienia (wykonawca określi wysokość opłaty końcowej (wartości wykupu) w harmonogramie spłat leasingowych, który zostanie dołączony do oferty). Po zaksięgowaniu tej wpłaty Leasingobiorca otrzymuje stosowną fakturę zakupu oraz umowę sprzedaży.
e) raty leasingowe równe. oprocentowanie zmienne WIBOR 1M. Pierwsza rata (wpłata początkowa) zostanie zapłacona zgodnie z postanowieniami umowy leasingu po odbiorze przedmiotu leasingu tj. odbioru pojazdu objętego przedmiotem zamówienia poprzez protokolarne podpisanie odbioru bez uwag wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami umożliwiającymi jego eksploatację. Raty leasingowe uiszczane są w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze sprzętu. Leasingobiorca zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego  integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane są datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do nabycia przedmiotu leasingu. Wykonawca zobowiązuje się przenieść własność przedmiotu umowy z chwilą zapłacenia ostatniej raty poprzez sporządzenie stosownej umowy.
Wzór umowy leasingu zostanie przedstawiony (dołączony do oferty) przez Wykonawcę wraz z harmonogramem spłat rat leasingowych. Integralną część umowy będzie stanowiła tabela opłat i prowizji, zgodnie z której postanowieniami, jeżeli Zamawiający złoży wniosek o wykonanie niestandardowej obsługi umowy lub też jeżeli Zamawiający spóźniał się będzie z płatnościami to obowiązany będzie do zapłaty określonych w tabeli opłat i prowizji opłat. Opłaty te wystąpić mogą tylko na wniosek lub z winy Zamawiającego i nie powstaną jeżeli umowa będzie prawidłowo realizowana.
3. Zamawiający zobowiązany jest do ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez cały okres obowiązywania umowy. Pierwsze ubezpieczenie musi być zawarte na okres 1 roku. Koszty ubezpieczenia OC/AC/NNW w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający. koszty przeglądów w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający. Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację. Opłatę za rejestrację należy doliczyć do ogólnej wartości oferty.
4. Podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez zastrzeżeń stanowi dowód przekazania Zamawiającemu przedmiotu leasingu do korzystania w stanie przydatnym do umówionego użytku.
5. Wykonawca, najpóźniej w dniu dostarczenia przedmiotu leasingu, zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający ważność legalizacji tachografu (w języku polskim) oraz zobowiązuje się przeszkolić pracowników w obsłudze pojazdu.
6. Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 0,5% wartości przedmiotu umowy brutto w przypadku niedotrzymania terminu wykonania umowy za każdy dzień zwłoki.
7. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzyga Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
 
W imieniu Zamawiającego
Prezes Zarządu
 
Jacek Sapela
 
Załączniki do Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ Nr 1:
 
1) SIWZ teks ujednolicony na dzień 26.05.2017r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-05-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Sapela
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-05-26 23:03:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-05-26 23:09:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-05 09:28:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2163 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony