ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie Gminnego programu usuwania wyrobów zawierających azbest wraz z inwentaryzacją wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Barciany”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie Gminnego programu usuwania wyrobów zawierających azbest wraz z inwentaryzacją wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Barciany”

Szczegóły informacji

Wykonanie Gminnego programu usuwania wyrobów zawierających azbest wraz z inwentaryzacją wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Barciany”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr TED: 21

Termin składania ofert / wniosków: 2010-07-22 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-07-22 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Pokój Nr 8 Urząd Gminy w Barcianach, ul Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany

Ogłoszono dnia: 2010-07-13 przez Paweł Bobrowski

Treść:

Znak sprawy: RGKiI 341R-9/10                                                                              Barciany, dnia 12-07-2010r.

Zaproszenie do składania ofert

 

1. Zamawiający

Gmina Barciany

Adres : 11-410 Barciany ul. Wojska Polskiego 7

Telefon : (089) 753 10 03 , faks : (089) 753 13 11

Nip : 742 207 69 63 , Regon : 510 744 013

Godziny urzędowania: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek 7:00 - 15:00

e-mail: barciany_ug @ wp. pl

 

2. Tryb postępowania

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro. 

3. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie gminnego programu usuwania wyrobów zawierających azbest wraz z inwentaryzacją wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Barciany.

A. Program usuwania azbestu z terenu gminy Barciany powinien minimalnie zawierać:
1) Odniesienie do

-programów usuwania azbestu,

-planów gospodarki odpadami,

-przepisów prawnych oraz proceduralnych dotyczących azbestu oraz jego usuwania,

2)Zasady bezpiecznego postępowania z azbestem:

-charakterystyka wyrobów zawierających azbest,

-obowiązki właścicieli posiadających azbest,

-obowiązki gminy,

3)Diagnoza stanu gospodarowania azbestem stan na 2010 r.:

-działania podejmowane przez gminę,

-działania podejmowane przez inne instytucje,

-działania informacyjno-edukacyjne,

-podsumowanie inwentaryzacji azbestu

-słabe i mocne strony,

4)Założenia programu – planowane założenia:

-cele,

-charakterystyka i opis planowanych działań,

-koszty planowanych działań

6)Harmonogram realizacji programu:

7)Możliwe źródła finansowania

8)Monitoring realizacji programu

B. Sposób wykonania inwentaryzacji:

1)Inwentaryzację z natury należy przeprowadzić na terenie całej gminy Barciany:

-w zakresie dotyczącym gospodarstw domowych osób fizycznych (budynków mieszkalnych, gospodarczych, garaży, inwentarskich, inne obiekty, zadaszenia, wykończenie ogrodzenia);

-obiektów będących własnością gminy Barciany,

-obiektów będących własnością pozostałych podmiotów, instytucji, właścicieli zarządzających obiektami.

-protokół z obmiaru dachów w tym, potwierdzenie pisemne złożone przez właściciela, zarządcę lub użytkownika obiektu,

-stosowanie w inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest numerów działek ewidencyjnych i obrębów ewidencyjnych,

2) Analiza ilości wyrobów zawierających azbest na terenie gminy:

-lokalizacja azbestu z podziałem na poszczególne miejscowości (z uwzględnieniem numerów działek ewidencyjnych i obrębów ewidencyjnych),

-opis rodzaju wykorzystywanych wyrobów zawierających azbest,

-charakterystyka obecnie wykorzystywanych wyrobów azbestowych,

-łączna ilość azbestu,

-ocena stopnia pilności usunięcia azbestu.

3) Wprowadzenie danych do wojewódzkiej bazy danych o wyrobach zawierających azbest (WBDA).

4. Termin wykonania zamówienia.

Wykonanie opracowania ostatecznego inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest oraz programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Barciany i wprowadzenie danych do wojewódzkiej bazy danych o wyrobach zawierających azbest (WBDA) – do 30-09-2010 r.

5. Informacja o metodzie udzielenia zamówienia.

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający zastosuje metodę podobną do trybu przetargu nieograniczonego.

6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy.

-wypełniony formularz oferty,

-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

-należyte wykonanie w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej trzech opracowań obejmujących Inwentaryzację miejsc występowania wyrobów budowlanych zawierających azbest i Programu usuwania azbestu z terenu gminy lub powiatu, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań.

Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny.

7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest Pan Paweł Bobrowski tel. 089 753 10 03.

8. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

9. Sposób przygotowania oferty.

Oferta wraz z załącznikami musi być złożona pod rygorem nieważności w formie

pisemnej.

Składana oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty-załącznik nr 1 do

niniejszego zaproszenia.

Formularz oferty wraz z pozostałymi załącznikami i wymaganymi dokumentami musi

być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie

prawnym, zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru , zaświadczenia z ewidencji

działalności gospodarczej lub umowy spółki.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych i wariantowych..

Ofertę należy napisać w języku polskim, na maszynie ,komputerze lub czytelnym

pismem ręcznym (długopisem lub nieścieralnym atramentem ). Oferty nieczytelne

zostaną odrzucone.

Ofertę umieścić w nieprzejrzystej kopercie, którą należy opatrzyć dokładnym adresem

Zamawiającego z dopiskiem: „Oferta na wykonanie Gminnego programu usuwania wyrobów zawierających azbest wraz z inwentaryzacją wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Barciany”

 

10. Miejsce oraz termin składania i odczytania ofert.

Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju 8 lub przesłać na adres:

Urząd Gminy w Barcianach, ul Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany w terminie do

dnia 22 lipca 2010r. do godz.10:00

Zamawiający otworzy oferty w siedzibie zamawiającego pok. nr 9 w obecności

wykonawców, w dniu 22 lipca 2010r. o godz. 10:15

Wszystkie oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną zwrócone

wykonawcom bez otwierania.

 

11. Opis sposobu obliczenia ceny.

Cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna zawierać

wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia wynikające z zaproszenia, jak

również nie ujęte w nim, a bez których nie można wykonać zamówienia.

 

12. Opis kryteriów – ich znaczenia, sposobu oceny ofert.

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

Cena - waga 100%

Najwyżej zostanie oceniona oferta o najniższej wartości brutto za realizację przedmiotu

zamówienia. Otrzyma ona 100 punktów. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio ilość

punków obliczoną ze wzoru:

Cena oferowana minimalna brutto

Cena = ------------------------------------------------------ x 100 pkt

Cena badanej oferty brutto

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada

wymogom zawartym w zaproszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w

oparciu o podane kryterium wyboru.


13. Załączniki :

  1. Załącznik nr 1 –formularz oferty

  2. Załącznik nr 2 – projekt umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Bobrowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-07-13 12:55:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-07-13 13:01:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-02 17:03:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3316 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony