ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa do miejscowości Barciany n/w materiałów z przeznaczeniem do remontu dróg w 2015r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa do miejscowości Barciany n/w materiałów z przeznaczeniem do remontu dróg w 2015r.

Szczegóły informacji

Dostawa do miejscowości Barciany n/w materiałów z przeznaczeniem do remontu dróg w 2015r.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: 110

Termin składania ofert / wniosków: 2015-05-18 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-05-18 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany, pokój Nr 9

Ogłoszono dnia: 2015-05-08 przez Sylwester Wrona

Treść:

Znak sprawy: RGKiI.271R.4.2015                                                                                                      Barciany, 2015-05-06
 
Zaproszenie do składania ofert
 
1. Zamawiający
Zamawiającym jest : Gmina Barciany
Adres : 11-410 Barciany ul. Szkolna 3
Telefon : (089) 753 10 03 , faks : (089) 753 13 11
Nip : 742 207 69 63 , Regon : 510 744 013
Godziny urzędowania 7:00 - 15:00, w poniedziałki 8:00 – 16:00
e-mail: drogi@barciany.pl
 
2.   Tryb postępowania

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego prowadzone jest  zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie  przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Barciany.

3. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa do miejscowości Barciany n/w materiałów z przeznaczeniem do remontu dróg w 2015r.:

- Destrukt – ok. 600 ton.
- Pospółka (20% gliny w pospółce) – ok. 100 ton.
- Piach o frakcji 0-4 mm – ok. 200 ton.
- Żwir o frakcji 2-16 mm – ok 100 ton.

- Mieszanka stabilizacyjna 0-31,5mm (od 60%-80% przekruszenia) – ok 600 ton.

 
4. Termin wykonania zamówienia.

Dostawa w/w materiałów odbywać się będzie w terminie do 30 listopada 2015r. wg bieżącego zapotrzebowania na telefoniczne lub pisemne zamówienie złożone przez upoważnionego przez Zamawiającego pracownika.

5. Informacja o metodzie udzielenia zamówienia.

 W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający zastosuje metodę podobną do trybu zapytania o cenę.

6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy.

      - wypełniony formularz oferty,

      - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;   

7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest  Pan Sylwester Wrona tel. 89 753 10 03.
 
8. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem   terminu składania ofert.

9. Sposób przygotowania oferty.

Oferta wraz z załącznikami musi być złożona pod rygorem nieważności w formie    pisemnej.

Składana oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty – załącznik nr 1 do   niniejszego zaproszenia.

Formularz oferty wraz z pozostałymi załącznikami i wymaganymi dokumentami musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie  prawnym, zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru , zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej lub umowy spółki.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Ofertę należy napisać w języku polskim, na maszynie, komputerze lub czytelnym pismem ręcznym (długopisem lub nieścieralnym atramentem ). Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.

Ofertę umieścić w nieprzejrzystej kopercie, którą należy opatrzyć dokładnym adresem 

Zamawiającego z dopiskiem: „Dostawa materiałów do remontu dróg”

 
10. Miejsce oraz termin składania i odczytania ofert.

Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju  9 lub przesłać na adres:                                       

Urząd Gminy w Barcianach, ul. Szkolna 3,   11-410 Barciany w terminie do dnia 18.05.2015r. do godz. 10:00

Zamawiający otworzy oferty w siedzibie zamawiającego pok. nr 14 w obecności wykonawców, w dniu   18.05.2015r. o godz. 10:15

Wszystkie oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.

 
11. Opis sposobu obliczenia ceny.

Cena ryczałtowa brutto za dostawę do miejscowości Barciany 1 tony materiałów wymienionych w pkt 3 powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.

    
12.Opis kryteriów – ich znaczenia, sposobu oceny ofert.
O wyborze najkorzystniejszej    oferty decydować będzie najniższa cena.

               Cena-waga 100%

 Punktacja za poszczególne materiały obliczana oddzielnie dla każdego asortymentu a o wyborze oferty będzie decydowała suma wszystkich punktów.             

Najwyżej zostanie oceniona oferta o najniższej wartości brutto za realizację przedmiotu zamówienia. Otrzyma ona 100 punktów. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio ilość punków obliczoną ze wzoru:

 

                      Cena oferowana minimalna brutto

Cena = ------------------------------------------------------ x 100 pkt

                     Cena badanej oferty brutto

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wymogom zawartym w zaproszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
 
13. Załączniki :

1. Formularz ofertowy                                                         

2. Projekt umowy                                                                         
Wójt Gminy Barciany                                          
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-05-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwester Wrona
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-05-08 23:17:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-05-08 23:22:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-05-29 01:02:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2545 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony