ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 5 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 06.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 5 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 06.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”.

Szczegóły informacji

Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 5 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 06.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 45472 - 2015e

Termin składania ofert / wniosków: 2015-03-12 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany, pokój Nr 9

Ogłoszono dnia: 2015-03-09 przez Sylwester Wrona

Treść:

                                                                                                                       Barciany, 06.03.2015
 
                                                                                                                       Do wszystkich wykonawców
 
 Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 06.03.2015r.)
 
Dotyczy:         Postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOSCI ZAMAWIAJĄCEGO”.
Gmina Barciany na podstawie art. 38 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), informuje, że w ramach prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne jw. wpłynęło zapytanie od jednego z wykonawców, którego treść przedstawiamy poniżej wraz z wyjaśnieniami zamawiającego.
Pytanie 1:

W klauzuli warunków i taryf prosimy o dopisanie zdania: „Klauzula nie dotyczy doubezpieczenia po szkodzie” oraz „ Klauzula nie ma zastosowania do limitów odpowiedzialności oraz mienia ubezpieczanego w systemie na I ryzyko.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 2:

W klauzuli czasu ochrony prosimy o wykreślenie zdania: „Odpowiedzialność Ubezpieczyciela powstaje na nowo najpóźniej z chwilą uznania jego rachunku kwotą zaległej składki.” oraz dopisanie zdania: „Ubezpieczycielowi przysługuje składka za okres, za który udzielał ochrony ubezpieczeniowej.”

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 3:

Prosimy o dopisanie w klauzuli wypowiedzenia umowy następującego zapisu:

- Przekroczenie wskaźnika szkodowości w następujących przypadkach:

gdy szkodowość rozumiana jako stosunek rezerw oraz wypłaconych odszkodowań z poszczególnych ubezpieczeń do składki zarobionej (składka przypisana za okres 9 miesięcy z poszczególnych ubezpieczeń) za pierwsze 9 miesięcy pierwszego roku ochrony nie przekroczy 50% - utrzymanie stawek i warunków ubezpieczenia określonych w ofercie w drugim roku ubezpieczenia.

W przypadku, kiedy szkodowość nie spełnia powyższych warunków i przekracza wskazany wyżej 50% wskaźnik szkodowości, strony dopuszczają możliwość renegocjacji stawek prowadzonej w formie pisemnej. Ubezpieczyciel w takiej sytuacji jest zobowiązany przedstawić nową propozycję w terminie 15 dni od dnia zakończenia 9 miesięcy pierwszego roku ochrony. Z chwilą braku porozumienia pomiędzy stronami umowy w kwestii nowych stawek ubezpieczeniowych, umowa ulega rozwiązaniu z dniem końca pierwszego okresu ubezpieczenia. W przypadku niezłożenia przez Ubezpieczyciela nowej propozycji składek w terminie 15 dni od dnia zakończenia 9 miesięcy pierwszego roku ochrony składki na kolejny okres nie ulegają zmianie.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 4:

W ubezpieczeniu OC zarządcy dróg publicznych prosimy o zmianę zapisu „72 godzin” oraz „7 dni” na „48 godzin”.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 5:

Klauzula ochrony mienia nieprzygotowanego do pracy – prosimy o dopisanie „sprzęt nie może być nieużytkowany dłużej niż 6 msc.”

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 6:

Prosimy o udzielenie odpowiedzi: Czy Ubezpieczający posiada jakieś mienie wyłączone z eksploatacji ? Czy ma zamiar wyłączyć jakieś mienie z eksploatacji?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że na dzień dzisiejszy całe mienie zgłoszone do ubezpieczenia jest eksploatowane i w najbliższym czasie nie zamierza niczego wyłączać z użytkowania.

 
Pytanie 7:

Klauzula transportu wewnętrznego – proszę o wprowadzenie limitu w wysokości 300 000PLN na jedno i wszystkie zdarzenia.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 8:

Klauzula transportowania – prosimy o wykreślenie lub przeniesienie do klauzul fakultatywnych.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 9:
Klauzula katastrofy budowlanej – prosimy o dopisanie:
Niniejsza klauzula nie obejmuje szkód w obiektach:

-   których wiek przekracza 50 lat

- nie posiadających odbioru końcowego robót dokonanego przez organ nadzoru

    budowlanego

-   tymczasowych bądź dopuszczonych tymczasowo do użytkowania

-   użytkowanych niezgodnie z przeznaczeniem

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 10:

Klauzula 168 godzin – prosimy o zmianę 168 godzin na 72 godziny.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 

Pozostałe warunki i wymagania określone w SIWZ pozostają bez zmian.

Powyższe wyjaśnienia i zmiany SIWZ są wiążące dla wszystkich wykonawców.

 
                                                                                                  

                                                                                                     W imieniu Zamawiającego

                                                                                                        Wójt Gminy Barciany

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-03-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwester Wrona
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-03-09 10:52:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-03-09 10:52:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-27 21:48:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1965 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony