ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 3 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 05.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 3 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 05.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”.

Szczegóły informacji

Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 3 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 05.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 45472 - 2015c

Termin składania ofert / wniosków: 2015-03-12 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany, pokój Nr 9

Ogłoszono dnia: 2015-03-06 przez Sylwester Wrona

Treść:

                                                                                                                             Barciany, 06.03.2015
                                                                                                                            
                                                                                                                             Do wszystkich wykonawców
 
 
Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 05.03.2015r.)
 
Dotyczy:         Postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”.
Gmina Barciany na podstawie art. 38 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), informuje, że w ramach prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne jw. wpłynęło zapytanie od jednego z wykonawców, którego treść przedstawiamy poniżej wraz z wyjaśnieniami zamawiającego.
 
Pytanie 1:

Proszę o informację czy lokalizacje wskazane do ubezpieczenia w SIWZ znajdują się na terenach zalewowych lub na terenach osuwiskowych.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje że lokalizacje wskazane do ubezpieczenia w SIWZ nie znajdują się na terenach zalewowych lub na terenach osuwiskowych.

 
Pytanie 2:

Proszę o informację czy na terenach wskazanych do ubezpieczenia znajduje się wysypisko śmieci, sortownia odpadów. Jeśli tak, to proszę o potwierdzenie, że w OC wyłączona jest działalność związana z administrowaniem wysypiskiem śmieci/sortownią odpadów;

Odpowiedź:

Zamawiający informuje że na terenach wskazanych do ubezpieczenia nie znajduje się wysypisko śmieci, sortownia odpadów.

 
Pytanie 3:

Proszę o informację czy od 1996 roku na terenach wskazanych do ubezpieczenia wystąpiła powódź.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje że od 1996 roku na terenach wskazanych do ubezpieczenia nie wystąpiła powódź.

 
Pytanie 4:

Proszę o informację czy do ochrony zgłoszone są budynki objęte nadzorem konserwatora zabytków. Jeśli tak to proszę o wskazanie, które to budynki.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią załącznika nr 4 budynek objęty nadzorem konserwatora budynków jest to budynek Gminnego Ośrodka Kultury pozycja nr 1 (budynek GOK).

 
Pytanie 5:

Proszę o informację czy występuje zagrożenie pożarem, eksplozją lub awarią ze strony lokalizacji sąsiednich. Jeżeli tak, to proszę podać nazwę zakładu i profil działalności.

Odpowiedź:

Zgodnie ze stanem wiedzy Zamawiającego na dzień dzisiejszy zagrożenie pożarem, eksplozją lub awarią ze strony lokalizacji sąsiednich nie występuje.

 
Pytanie 6:

Proszę o informację czy do ochrony zgłoszone są budynki, które nie posiadają pozwolenia na użytkowanie? Jeśli tak to proszę wskazać, które to budynki.

Odpowiedź:

Zgodnie ze stanem wiedzy Zamawiającego do ochrony nie zostały zgłoszone budynki, które nie posiadają pozwolenia na użytkowanie.

 
Pytanie 7:

Proszę o informację czy w konstrukcji któregokolwiek budynku znajdują się płyty warstwowe z palnym wypełnieniem (m.in. poliuretan, styropian), jeśli tak to w którym ?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje iż w zgodnie z treścią załącznika nr 4 budynek w którym znajdują się płyty warstwowe z palnym wypełnieniem to budynek Zespołu Szkół w Mołtajnach pozycja nr 2 (sala sportowa).

 
Pytanie 8:

Proszę o informację czy do ochrony zgłoszone są budynki zabytkowe lub unikatowe ? Jeśli tak, proszę o wskazanie ich miejsca ubezpieczenia i wartości.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią załącznika nr 4 budynek zabytkowy jest to budynek Gminnego Ośrodka Kultury pozycja nr 1 (budynek GOK).

 
Pytanie 9:

Proszę o potwierdzenie, że zakresu ubezpieczenia OC wyłączona jest działalność związana z administrowaniem i utrzymaniem basenów, pływalni i kąpielisk.

Odpowiedź:

Zamawiający nie prowadzi działalności związanej z administrowaniem i utrzymaniem basenów, pływalni, kąpielisk.

 
Pytanie 10:

Proszę o potwierdzenie, że zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej nie obejmuje szkód powstałych w związku z prowadzeniem działalności medycznej, badawczej, farmaceutycznej a także udzielaniem świadczeń medycznych.

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza iż zakres ubezpieczenia OC nie obejmuje szkód powstałych w związku z prowadzeniem działalności medycznej, badawczej, farmaceutycznej, a także udzielaniem świadczeń medycznych.

 
Pytanie 11:

Proszę o potwierdzenie, że w odniesieniu do rozdział III Części I zamówienia Dział A Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej – OC z tytułu wykonywania władzy publicznej, Wykonawca będzie miał prawo do zastosowania, we wszystkich nieregulowanych w SIWZ zapisach, wyłączenia określone w swoich OWU, a szczególnie dotyczące szkód wyrządzonych w związku z niedotrzymaniem terminów.

Wykonawca oczekuje potwierdzenia, że w ramach OC z tytułu wykonywania władzy publicznej, ochrona ubezpieczeniowa nie będzie obejmowała szkód wyrządzonych w związku z niedotrzymaniem terminów.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje iż w zakres ochrony ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej nie została wprowadzona Odpowiedzialność Cywilna z tytułu wykonywania władzy publicznej.

 
Pytanie 12:

Proszę o potwierdzenie, że we wszystkich nieregulowanych w SIWZ zapisach zastosowanie będą miały zapisy, w tym ograniczenia, określone w OWU Wykonawcy.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje iż w kwestiach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy prawa oraz OWU Wykonawcy. Postanowienia OWU ograniczające lub wyłączające odpowiedzialność Wykonawcy mają zastosowanie, chyba że opisane w nich sytuacje zostały wprost włączone do zakresu ubezpieczenia zawartego w SIWZ i programie ubezpieczenia.

 
Pytanie 13:

Proszę o potwierdzenie, że w zakresie NNW objęte ochroną będą osoby w wieku do 65 r.ż. oraz, że następstwa zawału serca i udaru mózgu nie mogą być przedmiotem ochrony w przypadku gdy:

•          zawał serca lub udar mózgu jest wynikiem istniejącej choroby przewlekłej,

•          chorobę serca lub układu krążenia stwierdzono orzeczeniem lekarskim przed zawarciem umowy.

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza iż w zakresie NNW OSP objęte ochroną będą osoby w wieku do 65 r.ż. oraz, że następstwa zawału serca i udaru mózgu nie mogą być przedmiotem ochrony w przypadku gdy:

•          zawał serca lub udar mózgu jest wynikiem istniejącej choroby przewlekłej,

•          chorobę serca lub układu krążenia stwierdzono orzeczeniem lekarskim przed zawarciem umowy.

 
Pytanie 14:

Wnioskujemy o korektę zapisów kl. 9 (Klauzula szybkiej likwidacji szkód) poprzez wprowadzenie limitu wysokości szkody dla tego typu postępowań nie wyższego niż 3.000 zł

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 15:

Wnioskujemy o korektę zapisów kl. 14 (Klauzula warunków i taryf) poprzez dodanie zapisu, iż nie obowiązuje ona do ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 16:

Wnioskujemy o korektę zapisów kl. 3 (Klauzula przepięć), kl. 15 (klauzula awarii instalacji lub urządzeń technologicznych) oraz zapisów kl. 34 (klauzula szkód mechanicznych) poprzez wykreślenie z treści klauzuli sformułowania: Zastosowane limity odpowiedzialności nie mają zastosowania do ryzyk, które w myśl zapisów OWU nie są limitowane. Powyższe zapisy powodują, że Towarzystwa Ubezpieczeniowe nie są traktowane jednakowo. Korzystniejsze zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia Towarzystw dające szerszą ochronę są w gorszej sytuacji niż Towarzystwa oferujące ograniczony zakres w tym ubezpieczeniu.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 17:

Wnioskujemy o przeniesienie kl. 24 (klauzula likwidacji drobnych szkód) do grupy klauzul fakultatywnych.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 18:

Wnioskujemy o korektę zapisów kl. 30 (Klauzula wypowiedzenia umowy) poprzez dodanie, że Wykonawca ma prawo skutecznie wypowiedzieć umowę w przypadku wysokiej szkodowości brutto przekraczającej 70%, z dniem kończącym polisowy okres ubezpieczenia, o ile oświadczenie woli o wypowiedzeniu umowy zostanie doręczone drugiej stronie na co najmniej 3 miesiące przed końcem polisowego okresu ubezpieczenia.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 19:

Wnioskujemy o korektę zapisów kl. 40 (Klauzula katastrofy budowlanej) poprzez dodanie, że dotyczy ona budynków w wieku do 50 lat, a odszkodowanie pomniejszane będzie o udział własny w wysokości 10 % jego wartości nie mniej niż 5.000 zł lub w innej wysokości wskazanej przez Zamawiającego.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 20:

Wnioskujemy o wyłączenie z kl. 29 (Klauzula transportowania) zdarzeń kradzieżowych i rabunkowych.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 21:

Wnioskujemy o zastosowanie franszyzy redukcyjnej dla szkód w ramach kl. 34 (klauzula szkód mechanicznych), kl. 36 (klauzula aktów terroryzmu) oraz kl. 37 (klauzula strajków, rozruchów, zamieszek społecznych) w wys. 10 % odszkodowania min. 1.000 zł lub innej wskazanej przez Zamawiającego.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 

Pozostałe warunki i wymagania określone w SIWZ pozostają bez zmian.

Powyższe wyjaśnienia i zmiany SIWZ są wiążące dla wszystkich wykonawców.

 

                                                                                                  W imieniu Zamawiającego

                                                                                                     Wójt Gminy Barciany

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-03-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwester Wrona
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-03-06 13:45:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-03-06 13:45:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-27 21:47:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1881 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony