ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 2 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 05.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 2 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 05.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”.

Szczegóły informacji

Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 2 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 05.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 45472 - 2015b

Termin składania ofert / wniosków: 2015-03-12 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany, pokój Nr 9

Ogłoszono dnia: 2015-03-06 przez Sylwester Wrona

Treść:

                                                                                                        Barciany, 05.03.2015

                                                                                                        Do wszystkich wykonawców

 
Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 05.03.2015r.
Dotyczy: Postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOSCI ZAMAWIAJĄCEGO”.                                                                                
 
Gmina Barciany na podstawie art. 38 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), informuje, że w ramach prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne jw. wpłynęło zapytanie od jednego z wykonawców, którego treść przedstawiamy poniżej wraz z wyjaśnieniami zamawiającego.
DOTYCZY UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ:
Pytanie 1:

W odniesieniu do tabeli nr 4 „Szkodowość w Gminie Barciany” prosimy o podanie liczby oraz wysokości rezerw.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje iż na dzień dzisiejszy nie posiada rezerw w szkodach.

 
Pytanie 2:

Prosimy o przesunięcie terminu otwarcia ofert na 13-03-2015r.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na przesunięcie terminu otwarcia ofert.

 
Pytanie 3:

W odniesieniu do OC z tytułu szkód związanych z przeniesieniem ognia oraz szkód powstałych w następstwie zalania mienia osób trzecich…. Prosimy o wprowadzenie limitu odpowiedzialności w wysokości 200 000,00 zł lub innego odpowiedniego dla zamawiającego.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie powyższego limitu ani żadnego innego w odniesieniu do OC z tytułu szkód związanych z przeniesieniem ognia oraz szkód powstałych w następstwie zalania mienia osób trzecich….

 
Pytanie 4:

Prosimy o potwierdzenie, że zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej nie obejmuje i nie będzie obejmować szkód powstałych w związku z prowadzeniem działalności, medycznej, badawczej, farmaceutycznej a także udzielaniem świadczeń opieki zdrowotnej.

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza iż zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej nie obejmuje i nie będzie obejmować szkód powstałych w związku z prowadzeniem działalności, medycznej, badawczej, farmaceutycznej a także udzielaniem świadczeń opieki zdrowotnej.

 
Pytanie 5:

Prosimy o potwierdzenie, że zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej nie obejmuje i nie będzie obejmować szkód powstałych w związku z posiadaniem, użytkowaniem, zarządzaniem oraz administrowaniem wysypiskiem lub składowiskiem odpadów a także w związku z prowadzeniem działalności związanej z sortowaniem, spalaniem, utylizowaniem, odzyskiem odpadów lub jakimkolwiek innym ich przetwarzaniem.

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza iż zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej nie obejmuje i nie będzie obejmować szkód powstałych w związku z posiadaniem, użytkowaniem, zarządzaniem oraz administrowaniem wysypiskiem lub składowiskiem odpadów a także w związku z prowadzeniem działalności związanej z sortowaniem, spalaniem, utylizowaniem, odzyskiem odpadów lub jakimkolwiek innym ich przetwarzaniem.

Pytanie 6:
Odnośnie „szkód z tytułu organizacji imprez ” prosimy o :
a) przedstawienie wykazu planowanych imprez

b)potwierdzenie, że ochroną nie będą objęte imprezy obejmujące sporty motorowe, motorowodne, lotnicze, ekstremalne i takie gdzie celem jest uzyskanie maksymalnej prędkości.

c) w odniesieniu do pokazów sztucznych ogni prosimy o dopisanie; „ pod warunkiem, że będą przeprowadzane przez podmioty profesjonalnie trudniące się taką działalnością”

Odpowiedź:
Zamawiający informuje:

a) Zamawiający planuje następującego typu imprezy masowe: pikniki rodzinne, festyny, dożynki, Dni Gminy, imprezy integracyjne.

b) Zamawiający na dzień dzisiejszy nie przewiduje tego typu imprez obejmujących sporty ekstremalne, motorowe, lotnicze.

c) Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie powyższego zapisu w odniesieniu do pokazów sztucznych ogni.

 
Pytanie 7:

Odnośnie podanej szkodowości proszę o informację jakie franszyzy i udziały własne ona uwzględnia. Jakie franszyzy i udziały własne miały zastosowanie w dotychczasowych umowach.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje iż w umowie zawartej na okres 01.04.2012-31.03.2013 miała zastosowanie w odpowiedzialności cywilnej franszyza redukcyjna w wysokości 300zł. W pozostałej szkodowości brak franszyz i udziałów własnych.

 
Pytanie 8:

W celu oceny dotychczasowego przebiegu ubezpieczeń prosimy o odpowiedź – czy Zamawiający w okresie ostatnich 3 lat był ubezpieczony w zakresie określonym w SIWZ? W przypadku istotnych różnic w zakresach poszczególnych ubezpieczeń – prosimy o ich wskazanie.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje iż w ostatnich 3 latach był ubezpieczony w tym samym zakresie co określony w SIWZ.

 
Pytanie 9:

W odniesieniu do OC wzajemne prosimy o wprowadzenie limitu odpowiedzialności w wysokości 200.000,00 zł lub innego odpowiedniego dla Zamawiającego.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie powyższego limitu ani żadnego innego w odniesieniu do OC wzajemne.

 
Pytanie 10:

Prosimy o podanie liczby oraz rodzaju pojazdów nie podlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje iż pojazdy, które posiada i nie podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych to m.in. kosiarko – traktorki, odśnieżarko –traktorki. Na dzień dzisiejszy Gmina posiada na stanie 7 sztuk.

 
Pytanie 11:

W odniesieniu do szkód wyrządzonych przez bezpańskie zwierzęta prosimy o wprowadzenie limitu odpowiedzialności w wysokości 50 000,00 zł lub innego odpowiedniego dla Zamawiającego.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie powyższego limitu ani żadnego innego w odniesieniu do szkód wyrządzonych przez bezpańskie zwierzęta.

 
Pytanie 12:

Odnośnie OC zarządcy dróg publicznych prosimy o informację – jaki jest stan techniczny zgłoszonych do ubezpieczenia odcinków? Ile wynosił fundusz remontowy w roku ubiegłym i jaki jest zaplanowany na lata kolejne?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje iż stan techniczny zgłoszonych do ubezpieczenia odcinków dróg publicznych jest bardzo dobry/ dobry/ dostateczny.

Zamawiający informuje iż fundusz remontowy na 2014 rok wyniósł 475.516,64 zł. Na kolejne lata fundusz remontowy planowany jest w podobnej wysokości.

 
Pytanie 13:

W odniesieniu do OC za produkt gastronomiczny prosimy o wyłączenie z zakresu szkody w związku z przeniesieniem choroby Creutzfeldta-Jacoba i innych encefalopatii gąbczastych.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na wyłączenie z zakresu OC za produkt gastronomiczny szkód w związku z przeniesieniem choroby Creutzfeldta-Jacoba i innych encefalopatii gąbczastych.

 
Pytanie 14:

Prosimy o wykreślenie w definicjach szkody rzeczowej i osobowej słów: „oraz wszelkie straty następcze poszkodowanego pozostające w związku przyczynowym”

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie w definicjach szkody rzeczowej i osobowej powyższych słów.

 
Pytanie 15:

Prosimy o potwierdzenie, że koszty dodatkowe objęte ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia OC działalności będą chronione w ramach sumy gwarancyjnej

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza, iż koszty dodatkowe objęte ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia OC działalności będą chronione w ramach sumy gwarancyjnej.

 
Pytanie 16:

Prosimy o potwierdzenie, że zakresem ochrony w OC nie będą objęte szkody w nagrobkach powstałe w wyniku działania siły wyższej, wandalizmu i dewastacji.

Odpowiedź:

Zamawiający nie potwierdza powyższego. Zakres ochrony w OC obejmuje również szkody w nagrobkach powstałe w wyniku działania siły wyższej, wandalizmu i dewastacji.

 
Pytanie 17:

Prosimy o potwierdzenie, że zakresem ochrony nie będą objęte szkody powstałe wskutek przyjęcia przez Ubezpieczonego umownego zwiększenia odpowiedzialności poza zakres wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza, iż zakresem ochrony nie będą objęte szkody powstałe wskutek przyjęcia przez Ubezpieczonego umownego zwiększenia odpowiedzialności poza zakres wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Pozostałe warunki i wymagania określone w SIWZ pozostają bez zmian.

Powyższe wyjaśnienia i zmiany SIWZ są wiążące dla wszystkich wykonawców.

 
 W imieniu Zamawiającego

Wójt Gminy Barciany

                                                                                                            

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-03-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwester Wrona
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-03-06 13:20:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-03-06 13:21:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-27 21:46:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1865 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony