ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 1 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 03.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOSCI ZAMAWIAJĄCEGO”. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 1 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 03.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOSCI ZAMAWIAJĄCEGO”.

Szczegóły informacji

Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia Nr 1 zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 03.03.2015r.) postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOSCI ZAMAWIAJĄCEGO”.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 45472 - 2015a

Termin składania ofert / wniosków: 2015-03-12 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany, pokój Nr 9

Ogłoszono dnia: 2015-03-05 przez Sylwester Wrona

Treść:

                                                                                                   Barciany, 04.03.2015
                                                                                                   Do wszystkich wykonawców
 
 Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytanie z dnia 03.03.2015r.)
 
Dotyczy:         Postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOSCI ZAMAWIAJĄCEGO”.

Gmina Barciany na podstawie art. 38 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), informuje, że w ramach prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne jw. wpłynęło zapytanie od jednego z wykonawców, którego treść przedstawiamy poniżej wraz z wyjaśnieniami zamawiającego.

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
Pytanie 1:

Proszę o informację, czy Gmina zarządza wysypiskiem śmieci, basenem, kąpieliskiem.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż nie zarządza wysypiskiem śmieci, basenem, kąpieliskiem.

 
Pytanie 2:

Proszę o zmianę w definicji huraganu na wiatr o prędkości nie mniejszej niż 17m/s.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na powyższa zmianę w definicji huraganu.

 
Pytanie 3:

Proszę o wprowadzenie w ryzyku zalania w wyniku topnienia mas śniegu lub lodu limitu w wysokości 100.000zł na jedno i wszystkie zdarzenia.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie powyższego limitu w ryzyku zalania w wyniku topnienia mas śniegu lub lodu.

 
Pytanie 4:

Proszę o wykreślenie z definicji dewastacji „uszkodzenie mienia przez zwierzęta”.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie z definicji dewastacji „uszkodzenie mienia przez zwierzęta”.

 
Pytanie 5:

Proszę o wprowadzenie limitu w klauzuli 28 w wysokości 50.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie limitu w klauzuli 28 w wysokości 50.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.

 
Pytanie 6:

Proszę o przeniesienie klauzuli 32 do klauzul fakultatywnych.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie klauzuli 32 do klauzul fakultatywnych.

 
Pytanie 7:
Proszę o przeniesienie klauzuli 33 do klauzul fakultatywnych.
Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie klauzuli 33 do klauzul fakultatywnych.

 
Pytanie 8:

Proszę o przeniesienie klauzuli 34 do klauzul fakultatywnych.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie klauzuli 34 do klauzul fakultatywnych.

 
Pytanie 9:

Proszę o zmianę wartości odtworzeniowej na księgową brutto dla budynków poz. 11-13 Urzędu Gminy oraz informację, czy są to budynki podlegające nadzorowi konserwatora zabytków.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę wartości odtworzeniowej na księgową brutto dla budynków poz. 11-13 Urzędu Gminy.

Budynki poz. 11-13 Urzędu Gminy nie podlegają nadzorowi konserwatora zabytków.

 
Pytanie 10:

Proszę o uzupełnienie materiału jakim pokryty jest dach budynków Gminnego Ośrodka Kultury poz. 1-11 (podana jest tylko konstrukcja dachu).

Odpowiedź:

Dach budynków Gminnego Ośrodka Kultury poz. 1-11 pokryty jest: poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6 – dachówka; 7, 8 – eternit; 9 – papa; 10 – blachodachówka; 11 – blacha trapezowa.

 
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
Pytanie 1:
Proszę w wykreślenie z zakresu ubezpieczania AC:

-otwarcia się pokrywy silnika (bagażnika) pojazdu podczas jazdy,

- uszkodzeń wyrządzonych w pojeździe przez przewożony ładunek lub bagaż,

- samoczynnego stoczenia się pojazdu na terenie pochyłym,
- dostania się wody do wnętrza pojazdu,

- uszkodzenia pojazdu w związku z podnoszeniem w celu dokonania naprawy,

- będące wynikiem wjechania w nierówności drogi.
Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie z zakresu ubezpieczenia AC powyższych zapisów.

 
Pytanie 2:

Proszę o zmianę w zapisach dotyczących likwidacji szkód, że oględziny pojazdu Ubezpieczyciel dokonuje w ciągu 4 dni roboczych.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na powyższą zmianę w zapisach dotyczących likwidacji szkód.

 
Pytanie 3:
Proszę o uzupełnienie DMC dla pojazdów NKEL066, NJE28LC.
Odpowiedź:

Zamawiający informuje iż dopuszczalna masa całkowita w poszczególnych pojazdach wynosi:

-nr rej. NKEL066 – 3050 kg
-nr rej. NJE28LC – 2040 kg
 

Pozostałe warunki i wymagania określone w SIWZ pozostają bez zmian.

Powyższe wyjaśnienia i zmiany SIWZ są wiążące dla wszystkich wykonawców.

 

                                                                                                   W imieniu Zamawiającego

                                                                                                       Wójt Gminy Barciany

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-03-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwester Wrona
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-03-05 13:50:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-03-05 13:50:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-27 21:44:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2080 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony