Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa paliwa stałego - pelet drzewny do kotłowni osiedlowej w Drogoszach w 2015 rokuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa paliwa stałego - pelet drzewny do kotłowni osiedlowej w Drogoszach w 2015 rokuSzczegóły informacji
Dostawa paliwa stałego - pelet drzewny do kotłowni osiedlowej w Drogoszach w 2015 roku
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 195819 - 2014
Termin składania ofert / wniosków: 2014-10-10 14:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-10-10 14:15:00
Miejsce złożenia oferty: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany.
Ogłoszono dnia: 2014-09-15 przez Jacek Sapela
Treść:
Barciany: Dostawa paliwa stałego - pelet drzewny do kotłowni osiedlowej w Drogoszach w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 195819 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach , ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7531124, faks 089 7531124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.barciany.pl
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału stałego - pelet drzewny wyłącznie (pod rygorem zwrotu kosztów poniesionych szkód) o stałych ściśle przestrzeganych parametrach fizycznych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach w 2015 roku - kotłownia osiedlowa w Drogoszach. 2. Zamówiony pelet drzewny powinien spełniać następujące kryteria jakościowe: surowiec - trociny i wióry, wartość opałowa > 18 000 kJ/kg długość 5 - 35 mm, dopuszczalna średnica 6 - 8 mm, maksymalna zawartość popiołu 0,9% całkowitego ciężaru wilgotność < 8 % zawartość siarki < 0,05%, zawartość azotu < 0,3%, dodatki ułatwiające prasowanie - dopuszcza się tylko naturalne dodatki z biomasy < 2% 3. Ilość zapotrzebowania w 2015 roku -100 ton 4. Wskazana ilość jest wielkością orientacyjną, przyjętą dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych. 5. Opał będzie dostarczany partiami, stosownie do potrzeb. 6. Szacowane ilości jednorazowych dostaw około 10 - 25 ton. 7. Wykonawca dostarczy zamówiony opał swoim transportem, w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez zamawiającego (pisemne zgłoszenie faxem lub e-mailem) do siedziby zamawiającego, w godz. 7:00 - 15:00 poniedziałek - piątek. 8. Pelet drzewny może być dostarczony do miejsca wskazanego przez zamawiającego w następujący sposób: - workach pakowanych po 15 kg, 20 kg lub 25 kg. 9. Wymagania stawiane wykonawcy: 9.1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony opał będzie wysokiej jakości zapewniający prawidłową pracę kotła dla którego jest przeznaczony. 9.2. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, że jakość dostarczonego opału niekorzystnie odbiega od wymagań zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany dostarczonego pelet na nowy, wolny od wad w terminie 24 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o dostarczeniu wadliwego opału (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w zakresie nie większym niż 50% zamówienia podstawowego ze względu na warunki pogodowe niemożliwe do przewidzenia na dzień ogłoszenia postępowania
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ) dołączonych do oferty. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ) dołączonych do oferty - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie w tym: jednej dostawy odpowiadającej rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, czyli polegającej na dostawie peletu o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ) dołączonych do oferty. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ) dołączonych do oferty. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ) dołączonych do oferty. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
-
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany opał odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy złożyć: - certyfikat zgodności oferowanego pelletu z normą ÖNORM M 7135 lub DIN plus dla pelletu drzewnego lub certyfikat równoważny
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barciany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany lub otrzymać drogą elektroniczną zgłaszając zapotrzebowanie na adres: zgkimbarciany@wp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 14:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Barcianach |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Franciszek Kopciuch |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-09-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Sapela |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-09-15 22:38:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-09-15 22:52:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-10-24 01:16:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2431 raz(y) |