ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sukcesywna dostawa środków czystości do następujących jednostek: - Urzędu Gminy Barciany – ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany, - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barcianach – ul. Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany, - Szkoły Podstawowej w Barcianach – ul. Nowa 1A, 11-410 Barciany, - Szkoły Podstawowej w Windzie – Winda 6, 11-410 Barciany, - Szkoły Podstawowej w Drogoszach – Drogosze 40, 11-410 Barciany, - Szkoły Podstawowej w Mołtajnach – Mołtajny 1, 11-410 Barciany. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Sukcesywna dostawa środków czystości do następujących jednostek: - Urzędu Gminy Barciany – ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany, - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barcianach – ul. Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany, - Szkoły Podstawowej w Barcianach – ul. Nowa 1A, 11-410 Barciany, - Szkoły Podstawowej w Windzie – Winda 6, 11-410 Barciany, - Szkoły Podstawowej w Drogoszach – Drogosze 40, 11-410 Barciany, - Szkoły Podstawowej w Mołtajnach – Mołtajny 1, 11-410 Barciany.

Szczegóły informacji

Sukcesywna dostawa środków czystości do następujących jednostek: - Urzędu Gminy Barciany – ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany, - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barcianach – ul. Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany, - Szkoły Podstawowej w Barcianach – ul. Nowa 1A, 11-410 Barciany, - Szkoły Podstawowej w Windzie – Winda 6, 11-410 Barciany, - Szkoły Podstawowej w Drogoszach – Drogosze 40, 11-410 Barciany, - Szkoły Podstawowej w Mołtajnach – Mołtajny 1, 11-410 Barciany.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Barciany

Termin składania ofert / wniosków: 2020-02-13 14:30:00

Treść:

 
 
RGKiI.271R.2.2020                                                       Barciany, dnia 2020-02-29
 
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej kwoty 30.000 euro
na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówień publicznych
 
I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Barciany
ul. Szkolna 3
11-410 Barciany
NIP 742-207-69-63
 
II. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywna dostawa środków czystości do następujących jednostek:
- Urzędu Gminy Barciany – ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany,
- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barcianach – ul. Wojska Polskiego 7,
  11-410 Barciany,
- Szkoły Podstawowej w Barcianach – ul. Nowa 1A, 11-410 Barciany,
- Szkoły Podstawowej w Windzie – Winda 6, 11-410 Barciany,
- Szkoły Podstawowej w Drogoszach – Drogosze 40, 11-410 Barciany,
- Szkoły Podstawowej w Mołtajnach – Mołtajny 1, 11-410 Barciany.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
  1. Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów  oraz ich sza­cunkowa ilość określona jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowią­cy załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
b) Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia.
c) Ilości materiałów wymienionych w zał. Nr 1 w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmniejszeniu max. o 10%.
3. Wymagania związane z dostawą przedmiotu zamówienia:
  1. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamó­wienia na własny koszt do siedziby każdej jednostki organizacyjnej Zamawiającego wymienionej w punkcie  II.1.
  2. Zamawiający przewiduje 3 dostawy środków czystości w ciągu okresu realizacji zamówienia.
  3. Dostawa powinna nastąpić maksymalnie w terminie 10 dni roboczych od daty otrzymania za­mówienia składanego przez każdą z jednostek, w którym określono każdorazowo rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu oraz musi obejmować rozładunek.
  4. Zamówienia, o których mowa powyżej składane będą telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
  5. Oferent zobowiązany jest do dostarczania i rozładunku zamawianych produktów do siedziby danej jednostki w dni robocze w godzinach 08:00 - 15:00.
4. W przypadku wykrycia wad dostarczonych materiałów, Zamawiający ma prawo złożenia reklamacji w każdym czasie trwania umowy, zawiadamiając Wykonawcę niezwłocznie po ujawnieniu wady. Wykonawca wymieni wadliwe materiały w terminie max. 10 dni roboczych od momentu pisemnego zgłoszenia wady.
  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówie­nia podwykonawcom.
  1. termin wykonania zamówienia: od dnia 21.02.2020r. do dnia 31.12.2020r.
2) warunki płatności: 14 dni od licząc od dnia złożenia w siedzi­bie Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury zawierającej wskazanie jednostki, której faktura dotyczy.
III. Forma złożenia oferty.
Ofertę na formularzu oferty wraz z uzupełnionym załącznikiem nr 1 należy złożyć w terminie do dnia 13 lutego 2020r. do godz. 14.30 w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres:  Urząd Gminy Barciany, ul. Szkolna 3,
11-410 Barciany,
IV. Kryteria oceny ofert.
Najniższa cena
V. Inne wymagania.
1. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Wynik zostanie opublikowany
na stronie zmawiającego oraz przekazany wykonawcom.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotu zamówienia bez podania przyczyn.
3.  W przypadku określonym w pkt 2 oferentowi nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4. Dodatkowych informacji udziela Sylwester Wrona pod numerem telefonu (89) 753 10 03 oraz adresem email: drogi@barciany.pl
 
                                                                                              Wójt Gminy Barciany
                                                                                                  Marta Kamińska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Miłachowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-29 14:14:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-29 14:20:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-14 15:00:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
577 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony