ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia gminne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE nr EOG/03/14 (dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro)

Informacja ogłoszona dnia 2014-07-28 16:25:24 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Barciany, 28.07.2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr EOG/03/14

(dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro)

 

Formularz oferty

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Barciany

ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany

tel./fax. (89) 753-13-11

e-mail:

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa (zaprojektowanie, uruchomienie, pozycjonowanie, aktualizacja i utrzymanie) strony internetowej/portalu projektu pn. "Termomodernizacja budynków oświatowych w Gminie Barciany, w miejscowościach Drogosze, Mołtajny, Winda." Strona będzie prowadzona w dwóch językach: polskim i angielskim.

Projekt korzysta z dofinansowania w kwocie 1 572 555,00 zł pochodzącego z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG. Celem projektu jest poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową modernizację budynków Zespołów Szkół (ZS) w miejscowościach Drogosze, Mołtajny i Winda.

2a. Dodatkowa specyfikacja/opis przedmiotu zamówienia

Część A specyfikacji: zaprojektowanie i uruchomienie strony internetowej/portalu projektu:

  1. Wykonanie grafiki do strony internetowej/portalu oraz dostosowywanie otrzymanych od Zamawiającego treści do poszczególnych podstron. Na stronie umieszczane będą głównie informacje tekstowe, proste grafiki, zdjęcia oraz linki.

  2. Strona/portal musi być przygotowana i oznakowana zgodnie z wytycznymi zawartymi w "Podręczniku komunikacji i identyfikacji wizualnej oraz wymogami dotyczącymi informacji i promocji" stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania (reprezentant zamawiającego będzie udzielał wsparcia i konsultował z wykonawcą przygotowanie strony pod kątem właściwej wizualizacji i opisu promocyjnego).

  3. Zostanie zaprojektowane proste (funkcjonalne lecz nie prymitywne) menu nawigacyjne strony, w tym utworzone zakładki - aktualności, opis projektu, o gminie, zapytania ofertowe, kontakt i linki.

  4. Stworzenie strony głównej i podstron (aktualności, opis projektu, o gminie, zapytania ofertowe, kontakt i linki) wg wytycznych Zamawiającego. Treść merytoryczna podstron będzie przekazywana przez Zamawiającego. Informacje na stronie będą odnosić się wyłącznie do realizacji projektu. Lista podstron może ulec modyfikacji.

  5. Możliwość pobierania plików na podstronie „zapytania ofertowe".

  6. Dostawa przejrzystego, funkcjonalnego systemu CMS, wyposażonego w polski interfejs, pozwalającego na minimum:

    • bieżące i samodzielne zarządzanie treścią oraz jej układem,

    • przygotowanie i publikację treści w języku polskim oraz angielskim,

    • bieżącą aktualizację przez osoby posiadające podstawowe umiejętności obsługi komputera,

    • modyfikację i dodawanie nowych materiałów np. zdjęciowych

    • tworzenie dokumentów przy pomocy intuicyjnego edytora, niewymagające od redaktorów znajomości języka html (edytor powinien umożliwiać redaktorom wygodny mechanizm przenoszenia treści ze sformatowanych w popularnych formatach biurowych plików tekstowych),

    • dodawanie linków do ciekawych stron,

    • wyszukiwanie treści na stronie WWW,

    • generowanie dokumentów w wersji „do druku",

    • obsługę wielu przeglądarek internetowych,

    • dostęp do systemu CMS z poziomu przeglądarki internetowej,

    • możliwość bezpiecznej autoryzacji osób uprawnionych, logujących się do niego przy pomocy przeglądarki internetowej,

    • tworzenie i zarządzanie repozytorium plików - dostęp do plików umieszczanych na stronie, tj. możliwość dodawania nowych, usuwania zbędnych plików, a także podmiany plików, które powinny być gromadzone w sposób pozwalający na swobodne ich przeglądanie, katalogowanie i sortowanie.

  7. Wykonawca udostępni i zarejestruje domenę na której będzie zlokalizowana strona/portal projektu. Wykonawca zaproponuje adres WWW strony kojarzący się z w/w projektem. Adres będzie podlegać akceptacji Zamawiającego.

  8. Pozycjonowanie portalu/strony w przeglądarce Google z wykorzystaniem wyrażeń takich jak: MF EOG, Pl04, projekt, termomodernizacja, Gmina Barciany.

  9. Udostępnienie CMS wskazanym przez Zamawiającego osobom.

  10. Strona powinna zostać sporządzona w dwóch wersjach językowych polskiej i angielskiej (z możliwością intuicyjnego wyboru języka na stronie głównej).

Część B Specyfikacji: administrowanie stroną internetową/portalem projektu:

Usługa obejmować będzie:
  1. Zapewnienie domeny i Hostingu strony internetowej/portalu projektu na czas trwania projektu umożliwiający jej właściwe działanie. Uptime strony powinien wynosić przynajmniej 99%.

  2. Utrzymanie pozycjonowania strony w przeglądarce Google przez cały okres realizacji projektu.

  3. Utrzymanie technicznej poprawności działania strony do zakończenia realizacji projektu.

  4. Wprowadzanie danych merytorycznych w celu aktualizacji serwisu w ciągu 3 dni roboczych od dnia ich przekazania przez Zamawiającego (10 dni roboczych w przypadku wersji w języku angielskim).

  5. Zapewnienie tłumaczenia zawartości merytorycznej strony na język angielski (szczegóły w części C).

  6. Archiwizowanie danych w postaci print screenów strony projektu po każdej merytorycznej aktualizacji strony.

  7. Dostosowanie, przygotowanie ad-hoc dodatkowych modułów strony.

  8. Przeprowadzanie testów działania strony i wprowadzania wszelkich niezbędnych zmian, umożliwiających jej poprawne działanie.

  9. Analiza i raportowanie o aktywności na stronie/portalu.

  10. Zbieranie i reagowanie na opinie i uwagi użytkowników strony.

  11. Współpraca z osobą wyznaczoną przez koordynatora projektu.

  12. Treści merytoryczne oraz wszystkie dane istotne z punktu widzenia działania strony internetowej będą przekazywane drogą mailową na wskazane przez Koordynatora Projektu adresy e-mail.

  13. W przypadku rezygnacji ze świadczenia usługi przez Wykonawcę przekaże on pełną kontrolę nad stroną projektu Zamawiającemu w stanie umożliwiającym jej dalsze funkcjonowanie pod wybranym przez Zamawiającego adresem WWW.

Część C specyfikacji: Tłumaczenie zawartości strony/portalu z języka polskiego na angielski.

Wykonawca zapewni tłumaczenia treści na stronę internetową projektu przekazywanych przez Zamawiającego na język angielski. Istotna jest znajomość podstawowego słownictwa technicznego związanego z termomodernizacją i systemami ogrzewania budynków - większość zamieszczanych treści będzie dotyczyć ogólnych informacji na temat prowadzonych prac modernizacyjnych w projekcie. Nie jest konieczna znajomość języka specjalistycznego - nie będą publikowane specjalistyczne analizy, ani zamieszczane fachowe raporty.

Szacunkowo w trakcie realizacji projektu będzie to nie więcej niż 20 stron formatu A4 zapisywanych ciągiem (czcionka Arial, rozmiar 12, półtora odstępu między wierszami). Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie za każdą pełną przetłumaczoną stronę (treści poszczególnych tłumaczeń będą się sumować).

Przetłumaczona treść w języku angielskim będzie akceptowana przez osobę reprezentującą Zamawiającego, w przypadku uwag co do jakości tłumaczenia Wykonawca wprowadzi poprawki w ciągu 3 dni roboczych od momentu przekazania zastrzeżeń.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazanie mniejszych ilości stron do przetłumaczenia.

3. Termin realizacji zamówienia:

- 14 dni od podpisania umowy z Wykonawcą w przypadku realizacji działań/czynności wymienionych w pkt. 2a. część A (wersja angielska powinna zostać aktywowana nie później niż 30 dni od dnia podpisania umowy).

- od chwili podpisania umowy do dnia 31.05.2015r. w przypadku realizacji działań/czynności wymienionych w pkt. 2a. część B i C

 

4. Informacje podmiotowe:

O zamówienie nie mogą ubiegać się podmioty powiązane z Zamawiającym w rozumieniu art. 6c ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu polskiej agencji rozwoju przedsiębiorczości (dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. Zm.), które w szczególności:

- pełnią wobec zamawiającego funkcję członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostają z zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy zamówienia, w szczególności pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

5. Kwalifikacje/wymogi stawiane wykonawcy:

a) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie tworzenia /utrzymywania stron internetowych (potwierdzony wpisem w CEIDG lub KRS),

b) o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje i doświadczenie lub/i dysponują osobami odpowiednio zdolnymi do wykonania zlecenia, posiadają potencjał ekonomiczny i techniczny oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

c) umiejętność profesjonalnego zaprojektowania i uruchomienia strony internetowej/portalu poświadczona za pomocą zrzutu ekranu przynajmniej 2 przykładowych stron internetowych przygotowanych przez wykonawcę (zrzut strony głównej i dowolnej podstrony) z poświadczonym przez klientów biznesowych/instytucjonalnych odbiorem lub profesjonalne Portfolio/Katalog,

d) umiejętność kompleksowej obsługi funkcjonującej strony internetowej (aktualizowanie, pozycjonowanie, zapewnienie stałej sprawności technicznej i hostingu) poświadczona przez przynajmniej 2 klientów biznesowych/instytucjonalnych dla których wykonawca świadczył tego typu usługi lub profesjonalne Portfolio/Katalog,

e) znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub posiadanie odpowiedniej kadry/podwykonawców ze znajomością języka na wskazanym poziomie, umożliwiającym rzetelne tłumaczenie zawartości strony (oświadczenie lub certyfikat językowy/dyplom ukończenia studiów filologicznych z językiem angielskim).

6. Warunki płatności:

Wypłata wynagrodzenia za wykonywane usługi następować będzie w cyklach miesięcznych na podstawie prawidłowo sporządzonych faktur/rachunków, płatnych w terminie 21 dni od dnia wpłynięcia, przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany w fakturze/rachunku.

7. Inne elementy związane z realizacją przedmiotu zamówienia:

W przypadku wydłużenia terminu realizacji przedmiotowego projektu Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego dla wybranego w tym postępowaniu Wykonawcy zgodnie z pkt.11 Wytycznych Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014, do których nie ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

8. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena brutto – 100 %

Cena całkowita zaproponowana w ofercie jest ceną brutto (zawierającą obowiązujący podatek VAT) i zawiera wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN.

9. Termin i miejsce złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Barciany ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany, lub za pośrednictwem poczty/kuriera. Termin składania ofert upływa dnia 6 sierpnia 2014r. o godz.15.00. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy Barciany.

10. Tryb postępowania: rozpoznanie rynkowe/zapytanie cenowe

11. Termin wyboru oferty:

Wybór oferty nastąpi nie później niż do dnia 7 sierpnia 2014r. do godz. 15.00.

 

12. Pozostałe informacje:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Zamawiający dopuszcza wyłącznie składanie ofert obejmujących wykonanie całej usługi ujętej w ogłoszeniu.

Oferty nie spełniające któregokolwiek z wymagań zostaną odrzucone, bez podania przyczyn przez Zamawiającego. Oferentom nie przysługują żadne środki odwoławcze.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, zwłaszcza w sytuacji, kiedy cena najkorzystniejszej oferty przewyższać będzie kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Odstąpienie od umowy po jej podpisaniu bez istotnej przyczyny lub zwlekanie z terminowym wykonywaniem prac będzie się wiązać z koniecznością zapłacenia kar umownych, które zostaną określone w umowie.

 

13. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Piotr Wolski , e-mail:

<e-mail>

, tel. 603-607-745

 

14. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania.

 

Wójt Gminy Barciany

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-07-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwester Wrona
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-07-28 16:21:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-07-28 16:25:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-07-29 11:16:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
984 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony