Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne w toku

Szczegóły informacji

Remont i modernizacja remizy OSP w Mołtajnach

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: 93

Termin składania ofert / wniosków: 2013-10-01 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany, pokój Nr 8

Ogłoszono dnia: 2013-09-24 przez Jan Bepirszcz

Treść:

Znak sprawy: RGKiI.271.R.14.2013                                                                                        Barciany, dnia 23-09-2013r.
Zaproszenie do składania ofert
1. Zamawiający
Gmina Barciany
Adres : 11-410 Barciany ul. Wojska Polskiego 7
Telefon : (089) 753 10 03 , faks : (089) 753 13 11
Nip : 742 207 69 63 , Regon : 510 744 013
Godziny pracy 7:00 - 15:00, w poniedziałki 8:00 – 16:00
e-mail: barciany_ug @ wp. pl
 
2. Tryb postępowania
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Remont i modernizacja remizy OSP w Mołtajnach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej i przedmiarze robót zał.nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonania wizji lokalnej przyszłego placu budowy i zapoznania się z warunkami realizacji robót w celu w celu uwzględnienia ich w cenie oferty.
Więcej informacji
4. Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do 30 listopada 2013r.
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy  prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia - w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jednej roboty w zakresie budowy lub remontów obiektów budowlanych odpowiadającej rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymaga się, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej .
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
6. Wykaz dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy:
W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1, wzór - załącznik nr 4 do zaproszenia,
2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 roboty w zakresie budowy lub remontów obiektów użytku publicznego odpowiadającej rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wzór – załącznik nr 3 do zaproszenia,
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, załącznik nr5 do zaproszenia
4) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
5) kosztorys ofertowy w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art.24 ust.1 i 2), wzór - załącznik nr 2 do zaproszenia.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Informacje o sposobie porozumiewania się oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów za także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej lub faksem (nr faksu 089 753 13 11).
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą faksu każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania (art.27 ust.2). Wykonawca może zwracać się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści siwz wpłynął do zamawiającego do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert (art.38 ust. 1 pkt 3).
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego – www.barciany.pl oraz niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy zarejestrowali się u Zamawiającego (faks  089 753 13 11)
8. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Sposób przygotowania oferty.
1.Oferta wraz z załącznikami musi być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
2.Treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia .
3. Składana oferta powinna być sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do zaproszenia.
4. Formularz oferty wraz z pozostałymi załącznikami i wymaganymi dokumentami musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie prawnym, zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru , zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej lub umowy spółki. Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z w/w dokumentów, do oferty powinno być załączone pisemne pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , wykonawcy muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Dokumenty , które wykonawca załączy do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę na każdej zapisanej stronie dokumentu.
6. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę na cały przedmiot zamówienia. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
7. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
9. Ofertę należy napisać w języku polskim. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
10. Zaleca się , aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, ułożone w kolejności przedstawionej według załączonego spisu dokumentów.
11. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę .
12. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.
13. Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym:
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).
Adresat: Gmina Barciany, ul. Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany
OFERTA -REMONT REMIZY, NIE OTWIERAĆ PRZED 01.10.2013 r. godz. 10: 15
16. W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju 8 lub przesłać na adres:
Gmina Barciany, ul Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany w terminie do dnia 01.10.2013r. do godz.10:00
Zamawiający otworzy oferty w siedzibie zamawiającego pok. nr 9, w dniu 01.10.2013r.o godz. 10:15. Wykonawcy mogą być obecni na sesji otwarcia ofert.
Wszystkie oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.
12. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
2. Cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót, przedmiarów robót, jak również nie ujęte w niej, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to w szczególności następujące koszty : wszelkich robót przygotowawczych porządkowych, wykonywania robót w obiektach czynnych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, ubezpieczenia budowy, dozorowania budowy, przekopów kontrolnych, odtworzenia dróg , chodników, wywóz nadmiaru gruzu, wymiany podłoża, zagęszczenia gruntu, ewentualnego pompowania wody, pełnej obsługi geodezyjnej, projektu organizacji robót, inflacji, zniszczenia upraw polowych, wszelkie czynności dodatkowe opisane w zaproszeniu i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym wymagane jest od wykonawcy bardzo szczegółowe sprawdzenie dokumentacji projektowej oraz warunków wykonania zamówienia w terenie. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z przedmiarem robót, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
13. Opis kryteriów – ich znaczenie, sposobu oceny ofert.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.- waga 100%.
Najwyżej zostanie oceniona oferta o najniższej wartości brutto za realizację przedmiotu zamówienia. Otrzyma ona 100 punktów. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio ilość punków obliczoną ze wzoru:
Cena = Cena oferowana minimalna brutto / Cena badanej oferty brutto x 100 pkt
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wymogom zawartym w zaproszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
1. Termin zawarcia umowy z wybranym wykonawcą( art.94 ust 1) – w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art.27 ust.2 (faksem lub drogą elektroniczną z potwierdzeniem faktu jego otrzymania), albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób , jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w art.11 ust.8.

15. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie przed podpisaniem umowy.
16. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, ogólne warunki umowy lub wzór umowy.
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy- załącznik Nr 7 do zaproszenia.
17. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Środki ochrony prawnej określone w dziale VI (art. 179-198g) ustawy nie przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi ponieważ postępowanie prowadzone jest na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z zm.) zwalniającego ze stosowania przepisów cytowanej ustawy
18. Oferty częściowe i wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
19. Zamówienia uzupełniające.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
20. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
21. Zamawiający nie przewiduje:
1) zawarcia umowy ramowej,
2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
3) zastosowania aukcji elektronicznej,
4) zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia zaproszenia,
5) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6) rozliczenia w walutach obcych,
22. Załączniki :
1. Załącznik nr 1 – dokumentacja projektowa i przedmiar robót,
2. Załącznik nr 2 - wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,
3 .Załącznik nr 3 – wykaz robót,
4. Załącznik nr 4 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału,
5. Załącznik nr 5 – wykaz osób,
6. Załącznik nr 6 - wzór oferty,
7. Załącznik nr 7 – wzór umowy
8. Zał. Nr 8 - Informacja o przynależności do grupy kapitalowej.
 
W imieniu Zamawiającego
Wójt Gminy
Ryszard Kozyra
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-09-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jan Bepirszcz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-09-24 08:20:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-09-24 08:26:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-09-24 10:26:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3415 raz(y)