Zamówienia publiczne archiwalne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: wyjaśnienia SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na„kompleksową obsługę bankową budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Barciany” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Drukuj informację Zamówienie publiczne: wyjaśnienia SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na„kompleksową obsługę bankową budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Barciany” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.Szczegóły informacji
wyjaśnienia SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na„kompleksową obsługę bankową budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Barciany” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
Status: nierozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Barciany
Finansowanie: Środki własne
Nr TED: 55
Termin składania ofert / wniosków: 2011-07-14 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-07-14 10:15:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany, pokój Nr 8
Ogłoszono dnia: 2011-07-08 przez Jan Bepirszcz
Treść:
GMINA BARCIANY
Wykonawcy (wszyscy)
Nasz znak: Data:
RGKiI.271.3.2011 2011.07.08
Sprawa: wyjaśnienia SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na„kompleksową obsługę bankową budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Barciany” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
W związku z zapytaniami wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający odpowiada na pytania:
-
W nawiązaniu do rozdziału 3 punkt 11 ppkt a., prosimy o podanie średniomiesięcznej liczby konwojów w ramach dostarczania gotówki powyżej 20 tys. PLN - liczbę konwojów prosimy podać w podziale na poszczególne lokalizacje właściwe dla jednostek organizacyjnych.
Do kasy Urzędu Gminy 1 raz w miesiącu najpóźniej do godz.9.00 i do kasy GOPS 2 razy w miesiącu najpóźniej do godz. 9.00
-
W nawiązaniu do rozdziału 3 punkt 11 ppkt d. prosimy o wyjaśnienie o dotyczące wpłat gotówkowych. Czy będą to indywidualne wpłaty na rzecz Zamawiającego? Jeśli tak to w jakim trybie mają być one realizowane tj. np. w kasie Urzędu?
Będą to wpłaty realizowane w kasie urzędu.
-
W nawiązaniu do rozdziału 3 punkt 3 ppkt f. prosimy o informację, czy wyciągi mogą być dostarczane w formie elektronicznej i pobierane z systemu bankowości elektronicznej?
Tak.
-
Jakie koszty poniósł Zamawiający na obsługę bankową w 2010 roku?
36.169,00 zł – koszty obsługi bankowej w 2010 r w przybliżeniu.
-
Prosimy o podanie średniomiesięcznego salda na wszystkich rachunkach Zamawiającego i jednostek organizacyjnych w poszczególnych miesiącach roku 2010 i pięciu miesiącach 2011 roku.
średniomiesięczne saldo na wszystkich rachunkach Zamawiającego i jednostek organizacyjnych w 2010 roku 560.451,47zł
średniomiesięczne saldo na wszystkich rachunkach Zamawiającego i jednostek organizacyjnych w pięciu miesiącach 2011 roku 181.384,00zł
-
Prosimy o podanie informacji jakie lokaty i na jakie okresy zakładał zamawiający w 2009 i 2010 roku?
W 2009 i 2010 roku Zamawiający nie zakładał lokat.
-
Prosimy o wyrażenie zgody na zastąpienie czeków gotówkowych dyspozycjami wypłaty składanymi poprzez system bankowości elektronicznej będącymi powszechniej stosowną formą wypłaty gotówkowej, wypłata odbywałaby się za okazaniem dowodu osobistego. Wszystkie dane o transakcji wypłaty gotówkowej (wolumen, ilość wypłat, dane osoby wypłacającej, status transakcji itp.) będą na bieżąco dostępne w systemie bankowości elektronicznej.
Zamawiający nie wyraża zgody na zastąpienie czeków gotówkowych dyspozycjami wypłaty składanymi poprzez system bankowości elektronicznej.
-
Prosimy o podanie ilu użytkowników będzie miało dostęp do systemu bankowości elektronicznej?
3 użytkowników.
-
Czy Zamawiający udostępni poprzez przesłanie na Nasz adres lub udostępnienie na stronie BIP Zamawiającego n/w dokumentów i informacji:
- aktualny wykaz instytucji, w których Zamawiający korzysta z kredytów i/lub pożyczek (nazwa, aktualne zadłużenie, miesięczne obciążenia, ostateczne terminy spłaty,
- wykaz Spółek, których Zamawiający posiada udziały (prosimy o podanie nazwy, adresu, nr Regon oraz informację o posiadanych udziałach).
- sprawozdania Rb-Nds, Rb-Z, RB-27S, Rb-28S za rok 2008, 2009 i I, II, III i IV kwartały 2010 oraz I kwartał 2011 roku
- sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2009 i 2010,
Aktualny wykaz instytucji, w których Zamawiający korzysta z kredytów i/lub pożyczek zostanie przesłany drogą e-mail;
Zamawiający nie posiada udziałów;
Sprawozdania Rb-Nds, Rb-Z, RB-27S, Rb-28S za rok 2008, 2009 i I, II, III i IV kwartały 2010 oraz I kwartał 2011 roku oraz sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2009 i 2010 zostaną umieszczone na stronie internetowej www.barciany.pl
10.Czy Zamawiający posiada zapewnione źródła finansowania zadań inwestycyjnych w roku 2011, jeśli tak to jakie ?
Nie posiada.
-
Czy Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97
Ustawy z dn. 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe w wysokości 1,5 razy kwota kredytu?
Tak.
-
Czy Skarbnik Powiatu dokona kontrasygnaty na wekslu in blanco?
Nie.
w imieniu zamawiającego
z up. Wójta
Sylwester Wrona
Kierownik Referatu
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: wyjaśnienia SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na„kompleksową obsługę bankową budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Barciany” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Drukuj informację Zamówienie publiczne: wyjaśnienia SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na„kompleksową obsługę bankową budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Barciany” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Barcianach |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Franciszek Kopciuch |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-07-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jan Bepirszcz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-07-08 16:16:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-07-08 16:16:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-07-22 00:04:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1529 raz(y) |