Zamówienia publiczne w toku
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa koparko - ładowarkiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa koparko - ładowarkiSzczegóły informacji
Zakup i dostawa koparko - ładowarki
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 243991 - 2014
Termin składania ofert / wniosków: 2014-12-04 13:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany
Ogłoszono dnia: 2014-11-25 przez Mirosław Zinkiewicz
Treść:
Barciany: Zakup i dostawa koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 243991 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach , ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7531124, faks 089 7531124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.barciany.pl
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki kołowej (nie starszej niż 2014). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Koparko - ładowarka musi być fabrycznie nowa, posiadać certyfikaty zgodności z normami CE oraz spełniać niżej wymienione wymagania techniczne: 1. Charakterystyka techniczna koparko - ładowarki : 1. koparko - ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 2. masa pojazdu - od 7000 - do 9000 kg 3. silnik wysokoprężny o mocy od 95 - do 115 KM, 4. Napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś; 5. Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi. 6. układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 7. koła jezdne: przednie małe 20 cali, tylne duże 26cali; 8. skrzynia biegów maszyny - cztery biegi w przód, cztery biegi w tył; 9. rewers elektrohydrauliczny 10. układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 150 ltr/min; 11. stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; 12. błotniki kół przednich i tylnich 13. kabina wyposażona w wentylację i ogrzewanie spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym, pneumatycznie zawieszanym fotelem operatora, 14. Zbiornik paliwa o pojemności powyżej 150 litrów, 15. Światła drogowe oraz robocze oświetlające miejsce pracy; 16. Niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawa 17. Wyposażenie: sygnał cofania, skrzynka narzędziowa z zestawem niezbędnych narzędzi, smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa, apteczka. Instrukcję obsługi w jęz. Polskim oraz katalog części zamiennych. 18. Pojazd wyposażony w GPS z monitoringiem zużycia paliwa 2. Osprzęt ładowarkowy koparko - ładowarki: 1. Koparko - ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; 2. Koparko - ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; 3. łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; 4. zęby na łyżce. 5. na łyżce muszą być zamontowane widły do palet; 6. pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją ± 0,1 m3, 7. maksymalna wysokość załadunku 2,7 m i powyżej; 8. udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej 2 800 kg i powyżej; 9. siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu 60 kN i powyżej; 3. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko - ładowarki: 1. musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; 2. ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); 3. maksymalna głębokość kopania 5,50 m i powyżej; 4. siła skrawania na ramieniu: - z wysuwem - min. 2 500 kg, - bez wysuwu - min. 3 500 kg, 5. Łyżki koparki o szerokości min. 300, 600, 1500 mm (łyżka skarpowa) oraz łyżka trapezowa 6. zęby na łyżkach 300 i 600 mm 7. Szybkozłącze mechaniczne na ramieniu kopiącym umożliwiające szybką zmianę osprzętów 4. Inne wymagania Zamawiającego: 1. W dniu odbioru koparko - ładowarki Wykonawca przekaże: dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, katalog części zamiennych, instrukcję obsługi pojazdu z charakterystyką techniczno - eksploatacyjną w języku polskim. 2. W dniu odbioru koparko - ładowarki zostanie sporządzony protokół odbioru. 3. Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy 4. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni przeprowadzenie przeszkolenia osób przeznaczonych do obsługi maszyny na terenie siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, lecz nie później niż 7 (siedem) dni od dnia dostarczenia koparko - ładowarki. 6. Koparko - ładowarka musi posiadać certyfikat zgodności i jakości CE, 7. Wymagane dokumenty przy dostawie: Deklaracja zgodności; Zaświadczenie wystawione przez producenta dla handlowca, stanowiące potwierdzenie pozwolenia na sprzedaż jego maszyn. 8. Wykonawca winien załączyć oświadczenie, że jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta zapewniający serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego. 9. Obsługa serwisowa 4 przeglądy w interwałach co 500 MTH każdy wraz z dojazdem mechanika, robocizną i materiałami 10. W okresie gwarancyjnym podjęcie czynności naprawczych przedmiotowej maszyny w czasie do 48 h od momentu zgłoszenia uszkodzenia. 11. W przypadku braku możliwości naprawy przedmiotowej maszyny w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia uszkodzenia w okresie trwania gwarancji, Oferent zobowiązuje się do dostarczenia nieodpłatnie zastępczej maszyny o takich samych parametrach lub pokrycia kosztów wynajęcia maszyny przez Zamawiającego. 12. Przeprowadzenie szkolenia praktycznego w siedzibie Zamawiającego dla 2 pracowników w zakresie: bhp, obsługi i eksploatacji, konserwacji przedmiotowego pojazdu. 13. Wystawienie zaświadczeń imiennych dla przeszkolonych operatorów upoważniających do wykonania obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotowego pojazdu. 14. Dostarczenie instrukcji obsługi zawierającej elementy dotyczące bezpiecznego użytkowania oraz instrukcji konserwacji wraz z listą części zamiennych w języku polskim - 2 egzemplarze. 15. Dostarczenie wykazu części i układów, które nie są objęte gwarancją. 16. Dostarczenie przedmiotowego pojazdu do siedziby Zamawiającego, gdzie nastąpi odbiór końcowy. 17. Wystawienie karty gwarancyjnej.
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5 000,00 zł
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku-
Ocena spełniania tego warunku udziału zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o załączony do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ) dołączonych do oferty - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2
-
-
III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
-
inne dokumenty
Do oferty należy dołączyć Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczną oferowanej koparko - ładowarki oraz osprzętu wraz z parametrami
Do oferty należy dołączyć Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczną oferowanej koparko - ładowarki oraz osprzętu wraz z parametrami
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barciany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany lub otrzymać drogą elektroniczną zgłaszając zapotrzebowanie na adres: zgkimbarciany@wp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Barcianach |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Franciszek Kopciuch |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-11-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mirosław Zinkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-11-26 07:35:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-11-26 07:45:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-12-16 18:53:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2724 raz(y) |