Zamówienia publiczne w toku
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont zatoki autobusowej i chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 591 przy Placu Wolności w miejscowości BarcianyDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont zatoki autobusowej i chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 591 przy Placu Wolności w miejscowości BarcianySzczegóły informacji
Remont zatoki autobusowej i chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 591 przy Placu Wolności w miejscowości Barciany
Status: nierozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Gmina Barciany
Finansowanie: Środki własne
Nr TED: 98
Termin składania ofert / wniosków: 2014-05-12 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany, pok. nr 8.
Ogłoszono dnia: 2014-04-30 przez Sylwester Wrona
Treść:
Znak sprawy: RGKiI.271.R.5.2014
Zaproszenie do składania ofert
1. Zamawiający
Adres : 11-410 Barciany ul. Wojska Polskiego 7
Telefon : (089) 753 10 03 , faks : (089) 753 13 11
Nip : 742 207 69 63 , Regon : 510 744 013
Godziny urzędowania 7:00 - 15:00, w poniedziałki 8:00 – 16:00
e-mail: barciany_ug@wp.pl
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nieprzekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro w Gminie Barciany.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest: Remont zatoki autobusowej i chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 591 przy Placu Wolności w miejscowości Barciany.
Zakres robót przedstawia przedmiar i plan sytuacyjny (Załącznik Nr 3 i 4).
Materiał w postaci: kostka, krawężniki, obrzeża oraz rozbiórkę istniejącej zatoki i chodnika zapewni Zamawiający. Wykonawca zapewnia jedynie materiał na wykonanie podbudowy oraz robociznę.
Nadzór nad wykonywanymi robotami sprawować będzie Zarząd Dróg Wojewódzkich – Rejon Kętrzyn.
4. Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień 10 czerwca 2014r.
Termin realizacji może ulec zmianie w przypadku opóźnienia w dostawie materiałów przez Zarząd Dróg Wojewódzkich – Rejon Kętrzyn lub z innych przyczyn określonych w projekcie umowy.
5. Informacja o metodzie udzielenia zamówienia.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający zastosuje metodę podobną do trybu zapytania o cenę.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy.
- wypełniony formularz oferty,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest Pan Sylwester Wrona tel. 89 753 10 03.
8. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Sposób przygotowania oferty.
Oferta wraz z załącznikami musi być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Składana oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Formularz oferty wraz z pozostałymi załącznikami i wymaganymi dokumentami musibyć podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie prawnym, zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej lub umowy spółki.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Ofertę należy napisać w języku polskim, na maszynie, komputerze lub czytelnym pismem ręcznym (długopisem lub nieścieralnym atramentem ). Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
Ofertę umieścić w nieprzejrzystej kopercie, którą należy opatrzyć dokładnym adresem Zamawiającego z dopiskiem: „Remont zatoki autobusowej”
10. Miejsce oraz termin składania i odczytania ofert.
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju 8 lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Barcianach, ul Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany w terminie do dnia 12.05.2014r. do godz.10:00
Zamawiający otworzy oferty w siedzibie zamawiającego pok. nr 5 w obecności wykonawców, w dniu 12.05.2014r. o godz. 10:15
Wszystkie oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.
11. Opis sposobu obliczenia ceny.
Cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.
12. Opis kryteriów – ich znaczenia, sposobu oceny ofert.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
Najwyżej zostanie oceniona oferta o najniższej wartości brutto za realizację przedmiotu zamówienia. Otrzyma ona 100 punktów. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio ilość punków obliczoną ze wzoru:
Cena oferowana minimalna brutto
Cena = ------------------------------------------------------ x 100 pkt
Cena badanej oferty brutto
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wymogom zawartym w zaproszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
Wójt Gminy Barciany
Ryszard Kozyra
Załączniki :
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
3. Przedmiar robót
4. Plan sytuacyjny
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Barcianach |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Franciszek Kopciuch |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-04-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sylwester Wrona |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-04-30 22:22:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-04-30 22:37:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-05-19 18:23:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1935 raz(y) |