ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne w toku

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie remontu drogi – ul. Sportowa w BarcianachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie remontu drogi – ul. Sportowa w Barcianach

Szczegóły informacji

Wykonanie remontu drogi – ul. Sportowa w Barcianach

Status: nierozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: 83

Termin składania ofert / wniosków: 2012-10-03 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany, pokój Nr 8

Ogłoszono dnia: 2012-09-18 przez Sylwester Wrona

Treść:

 
RGKiI.271.6.2012                                                                                                                       Barciany, 14.09.2012r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1. Zamawiający
Gmina Barciany, ul. Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7531003, fax 089 7531311.
2: Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony
3. Strona internetowa, na której będzie umieszczona SIWZ – www.barciany.pl
4. Przedmiot zamówienia:
„Wykonanie remontu drogi – ul. Sportowa w Barcianach”
CPV - 45 200000-9
CPV – 45 230000-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna i przedmiar robót umieszczone na stronie www.barciany.pl
 
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia: 10 listopada 2012r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz udokumentują należyte wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w tym: jednej roboty odpowiadającej rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającej na wykonywaniu nawierzchni z polbruku o wartości nie mniejszej niż 250.000,00zł
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedłożą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi.
  1. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz posiadają ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej 200.000,00 zł.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego) dołączonych do oferty.
9. Wadium: Składając ofertę wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w wysokości 5.000.00 zł.
10. Kryterium oceny ofert ; cena 100 %.
11.Miejsce i termin składania ofert.
Termin składania ofert: 03 października 2012r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany, pok. nr 8.
12. Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
13. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6.
14. Nie przewiduje się:
  1. zawarcia umowy ramowej,
  2. ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
  3. zastosowania aukcji elektronicznej,
  4. zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia siwz,
  5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zaleca się, aby wykonawcy zamierzający brać udział w postępowaniu zarejestrowali się u zamawiającego w celu porozumiewania się, nr faksu 89 753 13 11.
 
Ogłoszenie niniejsze umieszczono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego na okres od 17.09.2012r. do 03.10.2012r.
 
W imieniu zamawiającego
Wójt Gminy Barciany
Ryszard Kozyra

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-09-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwester Wrona
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-09-18 12:23:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-09-18 12:54:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-10 13:05:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1810 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony