ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne w toku

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie nakładki z masy bitumicznej na drodze gminnej w Momajnach oraz wjazdach na osiedle w DrogoszachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie nakładki z masy bitumicznej na drodze gminnej w Momajnach oraz wjazdach na osiedle w Drogoszach

Szczegóły informacji

Wykonanie nakładki z masy bitumicznej na drodze gminnej w Momajnach oraz wjazdach na osiedle w Drogoszach

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Barciany

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 173138 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-06-11 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany, pok. nr 8.

Ogłoszono dnia: 2012-05-25 przez Sylwester Wrona

Treść:

RGKiI.271.3.2012                                                                                                             Barciany, 22.05.2012r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Zamawiający

Gmina Barciany, ul. Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7531003, fax 089 7531311.

2: Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony

3. Strona internetowa, na której będzie umieszczona SIWZ – www.barciany.pl

4. Przedmiot zamówienia:

„Wykonanie nakładki z masy bitumicznej na drodze gminnej w Momajnach oraz wjazdach na osiedle w Drogoszach”

CPV – 45 233220-7

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna i przedmiar robót umieszczone na stronie www.barciany.pl

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia: 15 lipca 2012r.

8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz udokumentują należyte wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w tym: jednej roboty odpowiadającej rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającej na wykonywaniu nawierzchni bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 250.000,00zł

3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedłożą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi.

4) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz posiadają ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej 200.000,00 zł.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego) dołączonych do oferty.

9. Wadium: Składając ofertę wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w wysokości 5.000.00 zł.

10. Kryterium oceny ofert ; cena 100 %.
11.Miejsce i termin składania ofert.

Termin składania ofert: 11 czerwca 2012r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 7, 11-410 Barciany, pok. nr 8.

12. Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

13. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6.

14. Nie przewiduje się:
  1. zawarcia umowy ramowej,
  2. ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

  3. zastosowania aukcji elektronicznej,

  4. zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia siwz,

  5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Zaleca się, aby wykonawcy zamierzający brać udział w postępowaniu zarejestrowali się u zamawiającego w celu porozumiewania się, nr faksu 89 753 13 11.

 

Ogłoszenie niniejsze umieszczono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego na okres od 23.05.2012r. do 11.06.2012r.

 

W imieniu zamawiającego

Wójt Gminy Barciany

Ryszard Kozyra

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-05-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwester Wrona
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-05-25 22:45:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-05-25 22:54:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-06-18 15:50:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2562 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony