ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wyjaśnienia SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „DOSTAWĘ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wyjaśnienia SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „DOSTAWĘ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

Szczegóły informacji

Wyjaśnienia SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „DOSTAWĘ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

Status: nierozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 197941 - 2013a

Termin składania ofert / wniosków: 2013-10-14 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-10-14 10:20:00

Miejsce złożenia oferty: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11 – 410 Barciany

Ogłoszono dnia: 2013-10-07 przez Jacek Sapela

Treść:

Wykonawcy (wszyscy)
  
Znak postępowania: ZGKiM.162.14.2013                                                           Data: 07 – 10 – 2013
Sprawa: wyjaśnienia SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „DOSTAWĘ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ
Z OSPRZĘTEM” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
W związku z zapytaniami wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający przedstawia następujące wyjaśnienia:
Pytanie nr 1
Czy zamawiający dopuści parametry oferowanego ciągnika:
Rewers mechaniczny?
Regulacja rozstawu kół do 2175 cm?
WOM niezależny?
- Max udźwig TUZ 4200 kg?
Odpowiedź nr 1
Zamawiający dokonuje zmian w SIWZ oraz załącznikach i dopuszcza następujące parametry :
- Regulacja rozstawu kół do 2175 cm? - TAK
- WOM niezależny? - TAK
- Max udźwig TUZ 4200 kg?- TAK
Zamawiający nie dopuszcza następujących parametrów:
- Rewers mechaniczny? – NIE

Pytanie nr 2
Proszę o odpowiedź na nasze zapytanie dotyczące udzielenia gwarancji na ciągnik rolniczy na okres 60 miesięcy. Czy w zapisie na pewno nie wkradł się błąd?
Większość producentów i importerów tego rodzaju maszyn udziela gwarancji na okres 24 miesięcy a niektórzy z nich na 12. Zdarza się chociaż bardzo rzadko okres 36.
Proszę o weryfikacje i ewentualną informacje o oczekiwanym okresie gwarancji.
Odpowiedź nr 2
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę SIWZ - rozdział 1. Punkt 1.4., która dotyczy gwarancji.

Przed zmianą:
1.4. Wykonawca będzie zobowiązany do:
- udzielenia Zamawiającemu min. 60 miesięcznego okresu gwarancji bez limitu mth. Na ciągnik rolniczy oraz 12 miesięcy na osprzęt;
Po zmianie:
1.4. Wykonawca będzie zobowiązany do:
- udzielenia Zamawiającemu min. 24 miesięcznego okresu gwarancji bez limitu mth. na ciągnik rolniczy oraz 12 miesięcy na osprzęt;
Pytanie nr 3
Zamawiający przewiduje w SIWZ czas trwania umowy 5  lat czyli 60 miesięcy i ilość rat - również 60. W sytuacji, gdy pojawia się konieczność zapłaty czynszu inicjalnego (opłaty wstępnej), którą również Zamawiający dopuszcza, przy 60 ratach leasingowych, umowa będzie trwała 61 miesięcy (60 rat + czynsz inicjalny). Zamawiający wskazuje, że pierwsza rata leasingu płatna będzie  w następnym miesiącu po  odbiorze przedmiotu leasingu. Aby umowa mogła trwać 60 miesięcy, rat leasingowych powinno być 59 + czynsz inicjalny. Proszę wobec tego Zamawiającego o potwierdzenie, że umowa ma trwać 60 miesięcy  czyli rat leasingowych ma być 59 + czynsz inicjalny.
Odpowiedź nr 3
Zamawiającego potwierdza, że umowa ma trwać 60 miesięcy, rat leasingowych ma być 60 tj. 59 rat + czynsz inicjalny (opłata wstępna).
Pytanie nr 4
Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający zgadza się, aby integralną część umowy stanowiła tabela opłat i prowizji, zgodnie z której postanowieniami, jeżeli Zamawiający złoży wniosek o wykonanie niestandardowej obsługi umowy lub też jeżeli Zamawiający spóźniał się będzie z płatnościami to obowiązany będzie do zapłaty określonych w tabeli opłat i prowizji opłat. Opłaty te wystąpić mogą tylko na wniosek lub z winy Zamawiającego i nie powstaną jeżeli umowa będzie prawidłowo realizowana.
Odpowiedź nr 4
TAK
Pytanie nr 5
Proszę Zamawiającego o potwierdzeni, że płatność opłaty za rejestracje Zamawiający zapłaci na podstawie re faktury wystawionej przez Wykonawcę.
Odpowiedź nr 5
TAK
W związku ze zmianami w SWIZ oraz załącznikach prosimy o wnikliwe przeanalizowanie zmienionych dokumentów.

W imieniu Zamawiającego
Jacek Sapela
 
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Kopciuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-10-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Sapela
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-10-07 15:24:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-10-07 15:26:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-15 17:59:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1431 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony