Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Barcianach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Deklaracja dostępności i koordynator ds. dostępności

Szczegóły informacji

W dniu 29 września 2020 roku Zarządzeniem Wójta Gminy Barciany został wyznaczony KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI.

Informacja ogłoszona dnia 2020-10-04 01:56:55 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1062) w Urzędzie Gminy w Barcianach wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności – Pan Franciszek Kopciuch – tel. 89 753 10 03 w. 45.
 
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności Urzędu Gminy w Barcianach w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Barcianach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Tereszko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-04 01:55:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-04 01:56:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-03-31 23:04:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
576 raz(y)