Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt stały
Wydział: Ewidencja ludności
Ogłoszono dnia: 2009-10-27 07:57:44
Termin załatwienia
Niezwłocznie
Osoba kontaktowa
Barbara Mieszkuniec
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy w Barcianach, parter , pokój Nr 4
Telefon kontaktowy
0897531075
Adres e-mail
usc@barciany.pl
Sposób załatwienia
Wydanie poświadczenia zameldowania na pobyt stały
Miejsce odbioru
Urząd Gminy w Barcianach, parter , pokój Nr 4
Wymagane Dokumenty
wypełniony druk "zgłoszenie pobytu stałego" - wymagane jest wypełnienie danych na oryginalnym druku pobranym w referacie
- zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca
- dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość
- wojskowy dokument osobisty lub zgłoszenie do rejestracji przedpoborowych
w przypadku cudzoziemca:
- karta pobytu lub zezwolenie na pobyt
- zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego Wspólnot Europejskich,
- decyzja o nadaniu statusu uchodźcy
- zgoda na pobyt tolerowany
w przypadku cudzoziemca, obywatela UE:
- karta pobytu obywatela UE lub zezwolenie na pobyt
- dokument potwierdzający uprawnienia do lokalu budynku (umowa najmu, akt notarialny, wypis z księgi wieczystej)
w przypadku zameldowania się do nowo wybudowanego domu:
- zaświadczenie o nadaniu numeru budynku oraz decyzja o odbiorze budynku
- zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca
- dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość
- wojskowy dokument osobisty lub zgłoszenie do rejestracji przedpoborowych
w przypadku cudzoziemca:
- karta pobytu lub zezwolenie na pobyt
- zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego Wspólnot Europejskich,
- decyzja o nadaniu statusu uchodźcy
- zgoda na pobyt tolerowany
w przypadku cudzoziemca, obywatela UE:
- karta pobytu obywatela UE lub zezwolenie na pobyt
- dokument potwierdzający uprawnienia do lokalu budynku (umowa najmu, akt notarialny, wypis z księgi wieczystej)
w przypadku zameldowania się do nowo wybudowanego domu:
- zaświadczenie o nadaniu numeru budynku oraz decyzja o odbiorze budynku
Czas realizacji
Niezwłocznie
Opłaty
Brak
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Uwagi
Brak
Podstawa prawna
Art. 9, 11, 26, 29 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 933 z późn. zm.)
- § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.)
- § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.)
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Barcianach |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Franciszek Kopciuch |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-10-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Mieszkuniec |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-10-27 07:57:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Franciszek Kopciuch |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-10-27 07:57:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Franciszek Kopciuch |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-10-19 12:47:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2758 raz(y) |