Sekretarz
Szczegóły informacji
Sekretarz Gminy
Informacja ogłoszona dnia 2008-11-25 13:04:13 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Anna Tereszko
tel. 089 753 10 03, wew. 33
e-mail:
Sekretarz Gminy - zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz zabezpiecza prawidłową organizację pracy bieżącej w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
-
zapewnienie zgodności wydanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
-
koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki i samodzielne stanowiska pracy,
-
organizowanie współdziałania z osiedlami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy,
-
inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
-
zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy,
-
nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli,
-
adaptacja zawodowa nowozatrudnionych pracowników samorządowych,
-
przestrzeganie dyscypliny pracy w Urzędzie,
-
przestrzeganie przez pracowników Urzędu przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
-
podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu technicznego środków pracy w Urzędzie
-
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania obsługi kancelaryjnej Urzędu, obiegu dokumentów i przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami i stanowiskami pracy w Urzędzie,
-
przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej przez pracowników Urzędu,
-
przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w zakresie nadzorowanych spraw oraz koordynowanie kontroli zewnętrznych,
-
przestrzeganie zasad określonych w Regulaminie Urzędu oraz innych wewnętrznych aktach prawnych Wójta,
-
gospodarka etatami oraz funduszem płac,
-
wnioskowanie w sprawach karania, wyróżniania i nagradzania pracowników
-
utrzymanie bieżącego kontaktu z pracownikami Urzędu w sprawach:
-
warunków pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy,
-
ochrony zdrowia pracowników i wypoczynku,
-
świadczeń socjalnych,
-
podwyższania kwalifikacji zawodowych.
-
opracowywanie projektów zakresów czynności stanowisk pracy (za wyjątkiem stanowisk pracy podporządkowanych Przewodniczącemu Rady i Skarbnikowi),
-
rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami na tle realizacji zadań Urzędu,
-
wykonywanie innych poleceń Wójta.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Barcianach |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Franciszek Kopciuch |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-11-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Franciszek Kopciuch |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-11-25 08:45:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-11-25 13:04:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-09-30 12:42:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3589 raz(y) |